سنگ صبوری یا حسین

قربان مظلومیتت یا حسین

یاحسین منو ببخش که مثل دیگران عهد شکنی کردم قراربود که توی این ده روز جز در مورد تو چیزی ننویسم ولی چه کنم که دیگه دارم منفجر میشم از دست اونایی که ادعای پیروی تو رو دارن ولی نه تنهابویی از توو مرام تو نبردن بلکه بیشتر به دشمنان تو شبیهند تا دوستان تو؛ تو کی براحتی آب خوردن حتی به نامسلمانی چون من تهمت میزدی  که بعضی به اصطلاح مریدان تو چنین میکنند .

من از آن عهد شکنانی هستم که نه تنها عهد شکستم بلکه در کمال وقاهت از تو میخوام که شفاعت ما  رو هم پیش خدا بکنی بلکه ما را به راه راست هدایت کنه و از سر تقصیرات ما بگذره و یادمون بیاره که مسلمانی به تلفظ چند جمله عربی بنام نماز و دعا و چند ساعتی دیرتر بلعیدن غذا بنام روزه نیست .

و در آخر بازم ازت میخوام که منو بخاطر عهد شکنی ببخشی آخه از صبح تا حالاتحمل کردم ولی دیگه طاقت نداشتم باید درد دلمو با تو و خدای تو در میون میذاشتم

 

نظرات 5 + ارسال نظر
الهه 1382,12,05 ساعت 20:46 http://elahe23.blogsky.com




سلام دوست عزیز
حقیقتا وبلاگ جالب و خواندنی دارید.....برات آرزوی موفقیت میکنم.... الهه





الهه 1382,12,05 ساعت 21:50 http://elahe23.blogsky.com

سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدی.ولی مطمئن باش همینجوریام نیست من اول مدرک میگیرم با امضای پاش وگرنه.......
موفق باشی

رضا 1382,12,05 ساعت 23:36

امام صادق (ع) در مورد حضور حضرت زهرا در مجالس ذکر امام حسين (ع) می فرمايند: تحضر مجالسهم و تدور عليهم و تنظر اليهم واحدا بعد واحد يعنی: مادرم حضرت زهرا(ع) در مجالس حضور مي يابند و همه مجلس را دور می زند و در صورت يکی يکی گريه کن های فرزندش نگاه می کند پس قدر خودتان را بدانيد که مورد توجه و عنايت اهل بيت قرار داريد

هیچ وقت برای بالا بردن امنیت سیستم خود دیر نیست abc-security اینبار با الفبای امنیت مشکل های شما حل خواهد شد.

مینا 1382,12,06 ساعت 12:56

سلام من همیشه مطالب شما را میخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد