یاهو و یاهو مسنجر



من مدتی بود که تصمیم داشتم دو تا وبلاگ دیگه راه بندازم یکی در مورد نرم افزارها و دومی در مورد جاوا ولی بخاطر مشغله زیاد به همین وبلاگ هم نمیرسیدم ولی نسخه جدید Yahoo! Messenger Beta 6 باعث شد که حداقل وبلاگ یاهو رو افتتاح کنم تا بعد هم خدا کریمه .

این نسخه از یاهو مسنجر واقعا کولاک کرده وبقول معروف آخر مسنجره ، خیلی از مشکلاتی که با نسخه های قبلی داشتم توی این نسخه رفع شده و امکانات خوبی به اون اضافه شده ، از نظر گرافیکی هم خیلی جذاب شده و.......

ادامه مطلب رو در وبلاگ یاهو که بمنظور معرفی و توضیح در مورد نرم افزارها راه اندازی شده مطالعه کنید

برنامه نصب آفلاین رو هم از اینجا میتونید دانلود کنید

حالا که صحبت از نرم افزار شد بد نیست در مورد ویروس جدید (isass)که امروز اعلام موجودیت کرده هم بگم که اعلام شده که هنوز هیچ اطلاعی در مورد این ویروس وجود نداره ولی من چند بار روی خط به این ویروس مبتلا شدم که آنتی ویروس SOLO براحتی از پس این ویروس بر اومد .

این ویروس مثل BLASTER در مدت 60 ثانیه کامپیوتر شما رو خاموش میکنه که اگر شما آنتی ویروس ذکر شده رو داشته باشید با یه ریستارت مشکل حل میشه .

این آنتی ویروس رو از اینجا میتونید دانلود کنید
 و با شماره سریال
SOL09-56432-2kntxp-8012 اونو رجیستر کنید .

بعد از رجیستر هر وقت که شما کانکت کنید بطور اتوماتیک آپدیت میشه  





بریم اطاق فرمان




نظرات 1 + ارسال نظر

سلام با بلاگت کلب حال کردم میشه لوگو من بزاری در بلاگت مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد