جابجایی زن و مرد


در مورد عکس فبلی دوستان نمیدونم میترسیدن حرف بزنن یا کم لطفی کردن ولی فکر کنم از ترس بوده , حالا اگه یه عکس سیاسی بود که کلی قلم فرسایی میکردین با اینکه همه میگن نمیشه حرف زد ولی ثابت شد که توی مورد سیاسی آزدی زیادی هست ولی توی این مورد اختناق کامل بطوری که این زبون بسته ها جرات نمیکنن حتی بصورت ناشناس حرف بزنن.
ولی من بسیجی قدیمیم و از این چیزا ترسی ندارم روی مین رفتن که چیزی نیست حتی در مورد خانومها هم(!!!!!) نظر میدم  چی فکر کردین.
عکس قبلی رو که درست نگاه کنی چند چیز میشه ازش فهمید (اونایی که ندیدن توی پست قبلی میتونن ببینن )
اول اینکه غیرت و غرور مردانه رو در وجود آقا که سینه رو داده جلو و سر رو بالا گرفته میشه دید
( یعنی شما فکر میکنید غرور نداره که یکی بتونه این همه زن بگیره و باهاشون رژه بره و از هیچی هم نترسه)
دوم اینکه مردا چقدر فداکارند که همیشه به جاهای خطرناک که میرسن خودشونو میندازن جلو و در مقابلش سینه سپر میکنن و به استقبال خطر میرن
و یه چیز خیلی مهم که خانومها باید توجه کنن و ازش درس بگیرن , اینه که ببینید این همه خانومهای محترم چه راحت در کمال آرامش , صفا و صمیمیت در کنار آقا زندگی میکنن و میرن گردش پس چرا تا پای یه مرغ دیگه میاد وسط ......... ( دیگه شجاعتم همینجا تموم شد )
 




آقا رو , چه عشقی میکنه با این پک زدنش به سیگار , انگار که توی شانزه لیزه قدم میزنه

آقایون و مخصوصا امیروووو زیاد ذوق زده نشن با دیدن این عکس چون : این عکس رو باستان شناسان از زیر خرابه های شهر سوخته بدست آوردن و مال قرنها قبله , حالا یه کم همچی بفهمی نفهمی جای این دو نفر عوض شده .

شما رو به جان مجید قسمتون میدم یه نظر بدین نترسین یه کم شجاعت از خودتون بروز بدین , روی صحبت من بیشتر با آقایونه .

اینم یه موزیک متال تقریبا شبیه قبلی که بعضی از دوستان میگفتن کامل نیست , ولی این کامله





نظراتی درباره خانومها


سقراط میگه : وقتی شما ازدواج میکنید اگر همسر خوبی گیرتون بیاد شما آدم خوشبختی هستید ولی اگه همسر ناجوری به تور شما بخوره بدون شک فیلسوف خواهید شد

فروید : بزرگترین سوالی که من هرگز نتونستم برای اون جوابی بیابم اینه که (یک زن براستی چی میخواد)

واما نظرات بعضی از آقایون که نخواستن نامشون فاش بشه فکر نکنین از ترسشون بوده ها نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اصلا!!!!!!!!

من دوبار ازدواج کردم و هر دوبار بد شانسی آوردم بار اول همسرم منو ترک کرد ولی دومم حاضر نیست منو ترک کنه
برای همسر من مهم نیست که من بیرون از خونه چه غلطی میکنم . همینقدر که بدونه به من خوش نمیگذره خیلی خوشحاله
همسر من همیشه از دوچیز  گله داره : یکی اینکه لباس کافی نداره و دیگه اینکه جای کافی واسه لباساش نداره
هر مردی بخواد ازدواج موفقی داشته باشه باید دهنشو ببنده و حساب بانکی شو برای همسرش باز نگه داره
وسخنان آخرین باز مانده شجاعان :
ازدواج تنها جنگیه که شما با دشمنتون توی یه سنگر میخوابید




ممنون میشم اگه برداشت و توصیف خودتو از این عکس برام بنویسی

اینم یه موزیک متال که ظاهرا واسه گرفتن مجوز از وزارت ارشاد کلی دوندگی کردن