پهنای باند و سرعت خوب هم بی اثر نیست


گزارش گزارشگر ویجه هفته نامه عصر ارتباط با یک فرد معتاد به اینترنت

لطفا بفرمایید انگیزه تان از معتاد شدن به اینترنت چه بود ؟
والا ما هیچ انگیزه ای نداشتیم یعنی بدون اینکه بفهمیم معتاد شدیم

چه جوری ؟
یک روز یکی از دوستان ناباب من گفت از بقالی سر کوچه یه کارت خریدم که می تونی باهاش بری تو اینترنت من هم فریب خوردم و رفتم یکی از این کارتها رو خریدم

یعنی فقط رفیق ناباب باعث اعتیاد تو شد ؟
البته فقط رفیق ناباب نبود پهنای باند مرغوب و سرعت خوب هم بی تاثیر نبود

الان چند وقته که اعتیاد داری ؟
والا یادم نمیاد فقط اینو میدونم که اگه یه روز اینترنت خونم بیاد پایین از استخون درد و کلافگی میمیرم

خانوادت هم میدونن که اعتیاد داری ؟
اولش پدر و مادرم خبر نداشتن ولی یه شب که سرزده اومدن تو اطاقم همه چی لو رفت

بعدش چیکار کردن؟
هیچی اولش نصیحت کردن و دعوام کردن و بعدش هو تهدید کردن که اگه اینترنت رو ترک نکنی میفرستیمت برای باز پروری

پس چرا نفرستادنت ؟
واسه اینکه چند وقت بعد متوجه شدم که بابام هم به بلای خانمانسوز اینترنت مبتلا شده و شبها دور از چشم همه کامپیوتر دستی اش رو میبرد توی حمام و اینترنت میزد تو رگش

پدرت الان چیکار میکنه ؟
الان واسه اینکه خرج عملش رو جور کنه صبحها میره سر کار و عصر ها میره تو پارک محلمون کارت اینترنت میفروشه

تا حالا به خاطر اعتیاد دستگیر شدی ؟
من تا حالا دستگیر نشدم ولی بابام به خاطر فروش و توزیع کارت اینترنت تا حالا چند بار پلمب شده

راستی نگفتی روزانه چند ساعت از اینترنت استفاده میکنی ؟
من در طول روز ۲۸ ساعت از اینترنت استفاده میکنم

ولی به نظرم کل شبانه روز ۲۴ ساعته تازه خیلی زیاد باشه میشه ۲۶ ساعت نه ۲۸ ساعت ؟
آره آخه من صبحها ۴ ساعت زودتر از خواب بیدار میشم

چه پیامی برای دوستان و همسالان خودت داری ؟
اولن که من کوچیکتر از این حرفام که بخوام دیگرون رو نصیحت کنم ولی فقط یه چیزی رو باید بگم . اونم اینه که :
آی جوونا آی مردم آی پدر و مادرها جون هر کس که دوس دارین مواظب باشین معتاد نشین . الان حالیتون نیست ولی بعدا که "GATE WAY " تمام و کمال در اختیار مخابرات قرار گرفت و اینترنت جیره ای شد . اونوقت می فهمید معتادی و خماری کشیدن یعنی چی

وقتی از اینترنت استفاده میکنی چه حالی پیدا میکنی ؟
میدونی , آخه تو نمیدونی که اینترنت چیه
وقتی میری تو چت روم انگار داری رو ابرها راه میری . وقتی ایمیل میزنی دلت میخواد از سر خوشی بال در بیاری . چی بگم ولی امان از وقتی که ..........

از چه وقتی  ؟
از وقتی که اینترنت قطع بشه یا پشت بوق اشغالی منتظر بمونی

از مسئولان چه انتظاری داری ؟
من بعنوان یه جوون فریب خورده که جوونیش رو از بین برده از دولت و مسئولین محترم میخوام تموم اینترنت رو فیلتر کنن
از ما که گذشت اما نذارید بقیه جوونای این مملکت اینترنتی بشن والا عاقبت نداره

تو با این اعتیاد شدید درس هم میخونی ؟
ای بابا درس کدومه الان یه ساله که ترک تحصیل کردم و منتظرم آموزش اینترنتی راه بیفته تا هم درس بخونم و هم یه صفایی بکنم

اگه حرفی واسه گفتن داری بگو وگرنه باید برم که حسابی دیرم شده ؟
حرفی واسه گفتن ندارم فقط دلو میخواد باز هم به این مردم بگم گول سرعت خوب و پهنای باند اینترنت رو نخورین . این کلک آمریکاییهاس که جوونای این مملکت رو معتاد کنن بعد که همه مون معتاد شدیم یه فیلتر گرون تر به مخابرات بفروشن

راستی نظرت درباره فیلترینگ سایتها چیه ؟
آخ از این یکی نگو که دلم خونه








زن از دیدگاه علم شیمی


یه گره از کارشناسان علم شیمی اومدن و چند نمونه از یه موجود زنده به اسم زن رو مورد آزمایشات خودشون قرار دادن و بعد از سالها تحقیق روی این موجود به نتایجی رسیدن که بی کم و کاست برای آگاهی عموم در اینجا درج میشه مسئول عواقبش هم خودشون هستن من فقط نقل قول میکنم



این عنصر کمتر در طبیعت به صورت آزاد یافت می‌شود و بیشتر به صورت یک ترکیب با ماده‌ای چون انیدرید تبلور و سولفات خودبینی در منازل یافت می‌گردد.

طرز تهیه:
برای تهیه این عنصر باید مقدار کافی اکسید اسکناس و نیترات پژو از نوع ۲۰۶ ظرفیتی را در یک ویلا مخلوط کرده و پس از مدتی گاز نازوسولفور عشوه متساعد میشود و در نتیجه به صورت رسوب در ته ویلا باقی میماند. البته از زبان چرب و نرم هم میتوان به صورت کاتالیزور استفاده کرد.

خواص شیمیایی:
بعضی از انواع این عنصر بسیار زشت و بدقیافه بوده و میل شدیدی برای ترکیب شدن با نیترات پودر و سولفات روژ و اکسید سرمه دارند که پس از ترکیب شدن با این مواد نسبتا قابل تحمل میشوند.
بعضی از انواع این عنصر نیز با خورده شیشه همراه است و خاصیت شوهرآزاری شدیدی دارند. برای خالص کردن این عنصر کافیست که آن را در یک سیستم سربسته مثل اتاق قرار داد و با کربنات کتک و استات شلاق مخلوط نمود.

خواص فیزیکی:
از نظر جنس، بسیار نرم و حساس می‌باشد و به سرعت تحت تاثیر محیط و احساسات قرار میگیرد. اگر مقداری اسید خشونت و کربنات سوزآور دیگری به نام آیوپاک (هوو) به آن اضافه کنیم فورا ذوب شده و به صورت اشک روان میگردد و اصلا میل ترکیب شدن با عنصر مرد را ندارد اما به محض استفاده از کاتالیزور لبخند آنچنان با این عنصر ترکیب میشود که جداشدنی نیست.

تذکر: نوع سخت این عنصر را با حرارت یک پالتو پوست میتوان نرم کرد.

انجمن شیمیدانهای رنج کشیده

البته من نمونه های دیگه از این موجود رو آزمایش کردم و رگه های بسیار غنی از عاطفه و گذشت و فداکاری و عشق و وفا دیدم و خلاصه بقول امروزی ها END مرام و معرفت .
و احتمالا این انجمن فقط روی نمونه خاصی آزمایشاتشون رو انجام دادن