عشق از دید........

هر کسی از ظن خود شد یار من
خوب هر کس بسته به شخصیت و روحیات درونی خودش نسبت به مسایل اطراف دید خاص خودشو داره حالا با توجه به این مسئله البته با یه کم چاشنی طنز ببینیم افراد مختلف نظرشون در مورد عشق چیه و اونو چطور معنی میکنن

 عشق از دید حاج آقا: استغفرالله باز از این حرفهای بی ناموسی زدی.
جمله عاشقانه: خداوند همه جوونا را به راه راست هدایت کنه 

عشق از دید یه ریاضی دان: عشق یعنی دوست داشتن بدون فرمول.
جمله عاشقانه: آه عزیزم به اندازه سطح زیر منحنی دوست دارم
 
عشق از دید بقال سر کوچه:والا دوره ما عشق مشق نبود ننمون رفت و این سکینه خانوم رو واسه ما گرفت.
جمله عاشقانه:سکینه شام چی داریم....
 
عشق از دید اصغر کاردی(تو زندون): مرامتو عشقه ، عشقی.
جمله عاشقانه: چاقو خوردتیم لوتی..
 

عشق از دید مادر بزرگ: این حرفای بد و نزن، راستی این دختر اقدس خانوم خیلی دختر خانم و با کمالاتیه ، تازه تحصیل کرده هم است......
جمله عاشقانه: بریم خواستگاری..
 
عشق از دید .......(خودتون الان میفهمید از دید کی): عزیزم تو که عاشقمی پس چرا هزینه عمل کردن دماغمو نمی پردازی ........،واسه ناهار بریم سورنتو،سالی با دوستش هم قراره بیاد،دوست سالی واسش یه ماتیز(به قول بعضی ها دوو منگل)گرفته تو حتی حاضر نیستی واسه من که این همه دوست دارم حتی یه پراید بخری.
جمله عاشقانه:عزیزم گوشی سونی میخوام و...راستی دوستت هم دارم
 
عشق از دید کسی که بار اوله که عاشق میشه:عزیزم باور کن بدون تو حتی یه لحظه هم نمیتونم زندگی کنم، تو واسم همه دنیا هستی...
جمله عاشقانه: فدات شم عزیزم خیلی خیلی دوست دارم
 
عشق از دید کسی که بار اولش نیست:عزیزم خیلی دوست دارم ،باور کن به خاطر تو شب ها با پای برهنه میخوابم.
جمله عاشقانه: آه عزیزم دیرم شده باید برم
 
عشق از دید یک راننده: رادیات عشق من از برایت جوش آمده، باور نداری بر آمپرم بنگر(با لهجه شوفری بخونید)
جمله عاشقانه:عیزم دوست دار...بو بو بوغ
 
عشق از دید اراذل و اوباش :عشق مشغ سیخی چند، برو بچه سوسول دلت خوشه، 
جمله عاشقانه : نداره

عشق از دید یک مهندس الکترونیک:عشق همان دوست داشتن است وقتی در Av open loop ضرب میشود،البته دراین ناحیه انسان به صورت غیر خطی عمل میکند.
جمله عاشقانه:عزیزم تو منو در وسط منحنی مشخصه بایاس کردی
 
عشق از دید بابام : آخه پسر عشق واست نون وآب میشه.....حالا بگو ببینم پدرش چیکاره ست؟
جمله عاشقانه:برو با دختر حاج آقا ازدواج کن
 
عشق از دید احمد:عشق تنها هدف آفرینش هستی است،زیرا انسان تنها موجودی است که عاشق میشود.
جمله عاشقانه:......................
 
عشق از دید یک هنرمند:عشق یعنی تبلور احساسات پاک انسان به سبک پست مدرنیسم جمله عاشقانه: عزیزم صدای تو همچون گام سل مینور برایم آرامش بخش است

عشق از دید مادرها: وا مگه تو امسال کنکور نداری، عشق واسه بعد..مگه تو امسال فلان نداری ،عشق واسه بعد...مگه تو امسال بهمان نداری عشق واسه بعد...
جمله عاشقانه: جمله عاشقانه ای هنوز بیان نشده 

عشق از دید کسی که در عشق شکست خورده: عشق یعنی کشک
جمله عاشقانه: برو کشکتو بساب







نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا 1384,03,06 ساعت 01:07

چیبگم بی حاله ولی صفحت قشنگه

امنه 1386,08,14 ساعت 22:48

خیلی قشنگه مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد