خدا میتونه

وقتی احساس نا توانی در دوست داشتن می کنی
وقتی احساس بی لیاقتی می کنی
وقتی احساس نا پاکی می کنی
وقتی احساس می کنی کسی نمی تونه درد ها تو التیام ببخشه
به یاد داشته باش دوست من
خدا میتونه

وقتی احساس می کنی قابل بخشش نیستی
برای شرم و گناه هات
به یاد داشته باش دوست من
خدا میتونه

وقتی فکر می کنی همه چیز پنهانه
و هیچکس نمی تونه درون رو ببینه
به یاد داشته باش دوست من
خدا میتونه
 
وقتی به کلید می رسی و فکر می کنی
هیچکس صدایت را نمی شنود
به یاد داشته باش دوست من
خدا میتونه

وقتی فکر می کنی کسی نمی تونه
به شخص حقیقیی که درون توست
عشق بورزه
به یاد داشته باش دوست من
خدا میتونه



با عرض تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه







نظرات 1 + ارسال نظر

سلامدوست من
خسته نباشی خوشحال شدم به اینجا آمدم
و دوست داشتم اگر علاقه داشتی با هم تبادل لوگو و لینک کنیم
اگر دوستس داشتی به من بگو
خوشحال میشک
کوفق و شاد باشی تا بعدفلا.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد