مشاعره


یه زن و شوهر اهل ادب و شعر وقتی با هم بگو مگو کنن اینجوری میشه

خانم به آقا :
 ای که از نان و برنج بیخبری
از کنارم تو چه خوش میگذری
پولکی ده که زشب شام دهم
تکه مرغی به تو با نان دهم

آقا به خانم :
ای که داری هوس خوردن شام
پول خواهی که دهی تکه ای نان
پول اگر بود مرا با تو چه کار
از سر فقر شدم من بیمار

خانم به آقا :
پس کنون من روم از خانه تو
جز عذاب نیست در کاشانه تو
دل خوشم کی تو نمودی به زری
زنده باشی یا نباشی در دو حالت ضرری

آقا به خانم :
گر بمانی روزگاری وضع من بهتر شود
چاکرت در این ولایت شایدم سرور شود
گر روی بهر دلم همسر گزینم
همدم و همفکر و همبستر گزینم

خانم به آقا :
میروم تا آن عروس شوم بخت را برگزینی
در کنارش غیر از اندوه و بلا خیری نبینی
ثروتت را این چنین هر کس ببیند
جز به ابله همسری با تو نشیند




یکی از دوستان فیلش یاد DEMISS ROUSOSS  کرده بود و سراغ آلبومش رو میگرفت منم آهنگ MAMY BLUE رو براش انتخاب و UPLOAD کردم امیدوارم خوشش بیاد






 

میگن SHAKIRA خواننده معروف که یه رگش عربه رفته بود مصر واسه کنسرت ولی اعضای ارکسترش رو یادش میره ببره مجبور میشه از یه ارکستر محلی استفاده کنه که اینجوری از آب در میاد 


 
وقتی یه خواننده عرب بخواد ترانه غربی اجرا کنه چی میشه
DO YOU LOVE ME

 
این کلیپ هم واسه اینترنت سرعت بالا

ولی در اوریجینال بودنش شک دارم
صداش که صدای جواد یساریه و اصله ولی تصویرش فاقد هولوگرام لیزریه



 

سفرنامه چادگان


خوب امروز هم شال و کلاه کردیم و بار سفر بسته  سفری دیگه و سفر نامه ای دیگه
اگه نوبتی هم باشه نوبت جنوب اصفهان بود و چادگان
چادگان در مسیر جاده اصفهان به خوزستان قرار داره که تقریبا از وسط راه تیران به داران و ۷۰ کیلومتری اصفهان از جاده اصلی جدا شده و پس از طی حدود ۳۰ کیلومتر دیگه به چادگان میرسیم
چادگان منطقه ای خوش آب و هوا ست که بهمین خاطر و وجود سد و ساحل زاینده رود و چشم اندازهای زیبای اون به منطقه ای برای گذران تعطیلات مردم استان اصفهان تبدیل شده و تقریبا تمامی ادارات و نهادهای این استان با در اختیار گرفتن قسمت هایی از این مناطق و ساختن ویلا محل تفریح و استراحتی برای کارکنانشون تدارک دیدن
ما هم  مهمون ویلاهای سپاه شدیم و با گرفتن مجوز لازم و عبور از قسمت کنترل وارد محوطه ویلا ها شدیم
پس از اطراق طبق معمول اولین کاری که باید انجام میشد جمع کردن هیزم بود که با بسیج عمومی این کار بخوبی و سرعت انجام شد و پس از آماده کردن آتیش رفتیم سراغ کباب که همیشه یک پای پیک نیکه و در مورد اون هم دوباره نمینویسم به ۲ دلیل یکی اینکه تکراری میشه و دوم اینکه دهنتون آب میفته هر کی هم دوست داره دهنش آب بیفته سفرنامه قبلی رو بخونه



این نوجوون رعنا رو که میبینید آخر کار که دید دارم عکس میگیرم خودشو انداخت جلو که بگه همه زحمتا گردن اون بوده ولی فکر نمیکرد که من از طریق شبکه جهانی آبرو براش نمیزارم
ولی الحق هیزم خوبی جمع کرد



تا عکاس باشی که اینجانب باشم خواستم از سفره قبل از عملیات عکس بگیرم نیروهای عمل کننده به بخشهایی از اهداف خودشون دست پیدا کردن حتی حاج خانوم به نون عکاس هم رحم نکرد و همینطور که میبینید چه زخمی بر بدن داره



مائده خانوم هم با بشکن زدن و ایضا حرکات موزون مجلس رو گرم کرد


ترانه برقص با صدای ali x


 



 چشم انداز ساحل و اسکله قایقرانی از بالا و کنار ویلا



اینم یکی از ویلا ها


و اما رخش رستم که زحمت خیلی زیادی رو توی این سفرا تحمل میکنه که انشالله به موقع بتونم از خجالتش در بیام و یه سرویس اساسی مهمونش کنم



این قسمت هم واسه اونایی که اینترنت پر سرعت دارن( دارندگی از شما فراهم کردن برازندگی هم از من)
این شما و این هم گوگوش