مبارک مبارک مبارک مبارک


این هفته دوست خوبم امید بسلامتی دوماد شد و رفت خونه بخت (آخه جدیدا مردا میرن خونه بخت )که بهش از همینجا تبریک میگم و براش آرزوی خوشبختی میکنم
شما هم اگه دوست داشتید میتونید پیام های تبریک خودتونو توی قسمت نظرات بزارید
من یه کاری رو میخواستم در آینده اگه دولتمردای ما مرد شدن و به قول خودشون واسه یه بار هم شده عمل کردن و گوش شیطون کر اینترنت پرسرعت DSL  رو راه انداختن توی وبلاگ بجای صدای آهنگها از فیلم اونا استفاده کنم ولی حالا هم واسه آزمایش هم بخاطر امید جون اینکارو توی همین پست میکنم شما هم ببینید میتونید استفاده کنید یانه



این دو تا ترانه اصیل بندر لنگه ای هم فقط و فقط مخصوص شادوماد عزیز خودم آپلود کردم
آخه امید مال اونوراست

ترانه عروس از گروه پیوند


 
ترانه چشم براه از گروه پیوند


 


این قسمت برای از ما بهترون که از اینترنت پر سرعت استفاده میکنن


 

این قسمت برای مستضعفین که از اینترنت ذغالی استفاده میکنن


 
اگه بعضی وقتا میبینید که عکسای اینجا لود نمیشه مال اینه که sharemation گاهی قاط میزنه شما بدل نگیرید موقتیه
نظرات 2 + ارسال نظر
میکرون 1383,06,18 ساعت 17:09 http://p30power.com

با سلام
سایت نرم افزاری و آموزشی ما راه افتاد .
یک کلیک کنید همه چیز را می بینید .
مخلص شما
میکرون
http://p30power.com

سلام.به اقا امید تبریک بگو.بیا پیشم.این ساعت مرگه هم خالی بندی قبلنا که امتحانش کردم افتاد ۸۰-۹۰ سال بعد که خدا نکنه اینطوری باشه.همین ۱۹ سالم واسه هفت جد و ابادمون بسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد