خبرای جدید

این هفته خبر جدید در مورد موزیک نیست ولی یه خبر توپ دارم واسه دوستان وبلاگ نویس مخصوصا اونایی که میخوان توی بلاگ اسکای ثبت نام کنن ولی بخاطر بسته بودن ثبت نام بلاگ اسکای نمیتونن اینکارو بکنن و خبر اینه که یه بلاگر جدید ایرونی افتتاح شده و البته فعلا آزمایشی , که امکانات خوبی هم داره پس بشتابید که تا آدرس های مورد نظر شما ثبت نشده ثبت نام کنید
برای ثبت نام میتونید به آدرس mihanblog  مراجعه کنید
این اسامی رو من ثبت کردم
www.7citylove.mihanblog.com  با عنوان هفت شهر عشق
www.harfedel.mihanblog.com   با عنوان حرف دل
www.ahmad.mihanblog.com    با عنوان حرفهای تنهایی
www.java.mihanblog.com       با عنوان جاوا
www.music.mihanblog.com     با عنوان موزیک
www.itbreason.mihanblog.com   با عنوان حرف حسابی
www.2reasonword.mihanblog.com  با عنوان دو کلمه حرف حساب

در ضمن یه خبر هم در مورد همین وبلاگ هست و اونم کشف جدید باستانشناسان در خرابه های تخت جمشیده
ظاهرا کورش پادشاه روشنفکر و مترقی ایرانی هم از علاقمندان این وبلاگ بوده بطوری که دستور میده آدرس این وبلاگ رو روی دیوار تخت جمشید با خط میخگلیسی حک کنن اینم سندش



خوب حالا که حرف قدیم ندیما پیش اومد بد نیست یه موزیک قدیمی بشنویم از گروه BONY  M  بزرگترا که اونموقع جوون بودن موزیک های این گروه خوراکشون بود از جمله خودم واسه همین توی اینترنت خیلی گشتم که آلبومشون رو گیر بیارم ولی نبود که نبود ولی توی همین نبش قبر ها زدم به یه رگه ویدئو و پس از عملیات جدا سازی صدا و بعد تغییر فرمت و آپلود الان واسه گوش دادن شما آماده شده .
پس منتظر چی هستی کلیک کن دیگه





روز ۲۱ آذرماه هم که دیگه میدونید جشن تولد وبلاگه که به همین مناسبت یه جشن کوچولو داریم و بعنوان کادو ۱۰ تا دعوتنامه gmail واسه ۱۰ نفر البته فعلا , چون ممکنه دعوتنامه ها رو زیادتر کنم
پس هر کی خواست روز ۲۱ آذر همینجا توی قسمت نظرات بگه تا براش بفرستم
اونروز اگه زنده بودم انشاالله خیلی چیزا جدیده از جمله قالب وبلاگ


جشن جهاد با نفس مبارک



میخواستم به نوبه خودم این عید سعید رو به همه شما دوستان عزیز تبریک بگم و التماس دعا دارم که خدا از سر تقصیرات من گنهکار هم بواسطه دعای شما بگذره 
رمضانی دیگه رفت و انشاالله که قضیه رفتن زمستون و روسیاهی ذغال نشده باشه و تونسته باشیم بهره کافی برده باشیم 
موفق و شادکام باشید



۲۱ آذر یادت نره حتما بیا اینجا
مگه نمیدونی چه خبره ؟
آخه جشن تولد یکسالگی وبلاگه