طنز انتخاباتی

این چند تا پست زیادی جدی شد , خوب موضوع هم خیلی جدی بود ولی خوب حالا واسه اینکه توی یه محیط شاد و آروم تصمیم خودتونو بگیرین این پست فقط شوخیه شما جدی نگیرید
اول پوستر نهمین کاندیدای نهمین دوره ریاست جمهوری که گمنام مونده رو ببینید
جناب آقای کاپیتان اُف هم که دید اوضاع خیلی هر کی به هرکیه اونم یواشکی کاندیدا شد



توی این مدت حرفای جدی زیادی در مورد آقای هاشمی زده شد این مورد صوتی رو هم بشنوید که مصاحبه یه رسانه خارجی ضد انقلاب با ایشونه



و اما بشنوید سخنان ستاره شهیر شرق رو در مورد انتخابات و کاندیداها(البته یه بخش خیلی کوچیکش رو بخاطر بی ادبی بودنش با اجازه شماسانسور کردم )



و قسمت آخر که بشیوه سیمای جمهوری اسلامی که این روزا همش پیامهای تلویزیون های ماهواره ای ضد انقلاب رو در مورد دعوت مردم به رای ندادن و تحریم انتخابات پخش میکنه من هم واسه اینکه از این قافله عقب نمونم جدید ترین ها رو واسه شما انتخاب کردم (و باز هم سانسور بخشی از این موزیک بخاطر رد شدن از خط قرمز من)
بشنوید



نظرات 2 + ارسال نظر

سلام عزیزم . از اینکه جواب پیامت رو کمی دیر مدم معذرت می خوام کمی سرم شلوغ بود . وبلاگت رو خوند . مطالبت جالب بودند . همین الان لینک وبلاگت رو تو وبلاگم وارد کردم لطفا ما رو هم جزو دوستانت حساب کن . در ضمن اگه زحمتی نیست در مورد این فلیکتر یه توضیحی بده مثلا چطوری عضوش می شی و...

[ بدون نام ] 1384,03,31 ساعت 07:38

بابا آپ دیت کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد