زندگی یعنی هیاهو

زندگی یعنی هیاهو، زندگی یعنی تکاپو، زندگی یعنی امید
زندگی یعنی شب نو، روز نـو،انــدیشه نــو
زندگی یعنی غم نو، حســرت نو، پـــیشه نو
من نمیخواهم به عشقی سالیان پایبند بودن !
من نمیخواهم اسیر سحر یک لبخند بودن
من نه بتوانم شراب ناب از یک چشم نوشیدن
من نه بتوانم لبی را بارها با شوق بوسیدن
من لب تازه،تن تازه،شراب تازه،عشق تازه میخواهم
من زبانم لال حتی یک خدا را سجده کردن،سالها او را پرستیدن نمیخواهم.

من خدای تازه می خواهم !!!

گرچه او با آتش کفرش بسوزاند سراسر ملک هستی را
یا که او رونق دهد بازار ظلم و بت پرستی را
من از این دنیای ننگین و دروغین عاصیم دیگر!
گو بگیرندم  
بسوزندم
گو بدار آرزوهایم بیاویزند
من ازین دنیای ننگین و دروغین عاصیم دیگر
من ازین دنیای ننگین و دروغین عاصیم دیگر
 


و اما یه خبر از دنیای موسیقی
بعد از ۲۷ سال گوشه نشینی مرجان دوباره شروع به خوندن کرد
فکر می کنم یه کم دیر به فکر افتاد مثل گوگوش
آخه هم دیگه سن و سال بالاست ( خداکنه اینو خودش نخونه) هم اینکه ظاهرا توی این مدت تمرین نداشته حتی به اندازه یه زمزمه توی حموم چون صداش خیلی غبار گرفته و زنگ زده
حیف بود صدا به این لطیفی اینطور خراب بشه ولی خوب دوستدارانش (دوستداران صداش البته نه ......) زیاد ناراحت نباشن چند تا لیوان شراب که نوش جون کنه همه چی به حالت اولش برمیگرده
دیگه از چروک های گوگوش که بدتر نیست دیدید که چطور با چند دلار درست شد انگار نه انگار
اینم ترانه معبود از آلبوم جدید مرجان(کیفیت رو یه کم بالا گرفتم که صداش خراب نشه)



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد