سهراب ۲۰۰۵

من بدهکارم
جیب هایم خالی ست
کفش هایم کهنه ، چشمم کور
من عجب دنده نرمی دارم
من پول هایم را وقتی می گیرم ،
که فاتحه اش را خوانده باشد زن من
سر گلدسته برج
جیب من جای گره خوردن هیچ است و شپش
هر کجا هستم باشم ، خانه ای می خواهم
اجاره، رهن ، کرایه همه اش مال من است
چه اهمیت دارد که اجاره با لا ست
صاحبان خانه چه خبر از ته جیبم دارند
پول را باید جست ، وام باید که گرفت ،
خانه ای نقلی ساخت
زیر قرض باید رفت
با همه اهل و عیال ،نان خشک باید خورد
مگر این اشکنه ها چه کم از دیزی سنگی دارد !
بهتر آن است که قانع باشیم
و نگوییم که پول و پله لازم داریم !
حرف دیگر،کافیست
خانه در یک قدمی است
و طلبکار آنجاست!
کفش را باید کند
پول را باید جست
..........................
و اما بشنوید اصل شعر را با صدای خسرو شکیبایی



راستی چه خبر از کجا

یه آقای ایرونی به اسم دکتر خنجی که در مجارستان زندگی میکنه و تو دنیای موسیقی یه غلطکی میزنه یه گروه تشکیل داده به اسم مجار که غیر از خودش بقیه گروه اهل مجارستان هستن
جالبه که بدونید با سازهای غربی و گروه غربی ترانه های محلی استان فارس رو میخونه و خواننده همراه ایشون هم خانمی هستن بنام Aliz Bogárdi که نوازنده ویولن هم هست
اعضای این گروه عبارتند از :
 
Dr. Khonji - lead vocal, nay
Aliz Bogárdi - violin, vocals
András Molnár - keyboards, vocal, setar, percussion
Bulcsú Babarci - guitar, udu, additional sequences
Kornél Kerekes - double bass, fretless bass, jaw's harp
Balázs Kerekes - doumbek, bongo
Zoltán "Csülök" Tóth - drums
Lyrics written by Dr. Khonji
Music compoused by Dr. Khonji except "Daybalal




این هم یکی از ترانه هاشون , البته این آلبوم شامل ۱۲ ترانه ست





نظرات 3 + ارسال نظر

سلام:
وبلاگ جالب و زیبایی داری به ما هم سر بزن.
به امید دیدار

نازیلا 1384,04,28 ساعت 15:59

سلام
جهت اطلاع عرض کنم که اسم این گروه گلستان هست و مجار اسم اولین آلبومشونه دومین آلبومشون اسمش اچم که به زبون خنجی یعنی میرم....
ارادتمندم...
نازیلا

peyman 1385,02,24 ساعت 21:22 http://peymanfarda.com

nazila khanoom nakone khodetam achomi hasti ke in hame sange khonjia ro be sine mizan؟!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد