خواستگاری خرکی

شعر زیر کاملا تخیلی ست و هر گونه شباهت احتمالی کاراکترها با شخص یا اشخاص حقیقی و حقوقی کاملا اتفاقی می باشد( است )!
یه کم بریم توی برنامه کودک و مسایل پیچیده رو که بعضی ها مشکل حالیشون میشه با این روش تفهیم کنیم :

خری آمد به سوی مادر خویش
بگفت مادر چرا رنجم دهی بیش

برو امشب برایم خواستگاری
اگر تو بچه ات را دوست داری

خر مادر بگفتا ای پسر جان
تو را من دوست دارم بهتر از جان

ز بین این همه خرهای خوشگل
یکی را کن نشان , چون نیست مشکل

خرک از شادمانی جفتکی زد
کمی عرعر نمود و پشتکی زد

بگفت مادر به قربان نگاهت
به قربان دو چشمان سیاهت

خر همسایه را عاشق شدم من
به زیبایی نباشد مثل او زن

بگفت مادر برو پالان به تن کن
برو اکنون بزرگان را خبر کن

به آداب و رسومات زمانه
شدند داخل به رسم عاقلانه

دو تا پالان خریدند پای عقدش
یه افسار طلا با پول نقدش

خریداری نمودند یک طویله
همانطوری که رسم است در قبیله

چو عاقد کتاب خود گشایید
وصال عقد ایشان را نمایید

دوشیزه خر خانم آیا رضایی
به عقد ایشان در نمایید

یکی از حاضرین گفتا به خنده
عروس خانم به گل چیدن برفته

برای بار سوم خر بپرسید
که خر خانم سرش یکباره جنبید

خران عرعر کنان شادی نمودند
به یونجه کام خود شیرین نمودند

به امید خوشی و شادمانی
برای این دو خر در زندگانی


و اما بشنوید ترانه بی قرار رو از گروه نوظهور Gap Groups که با آلبوم قصر عشق پا به عرصه بی در و دروازه هنر!!! گذاشتن و احتمالا یه چیزی تو مایه های گروه آرین






یکی از دوستان که خوره چت و مسنجره از بوت شدن های پی در پی حتی با استفاده از تمام ابزارها و  YAHOO TUNEL  شکایت داره که راه چاره رو پرسیده بود که خدمت این خوره عزیز باید عرض کنم که بابا تو کارو زندگی نداری ؟ حتما میگی کارم کجا بود , خوب حالا که اینطوره پس گوش کن
این راهی که بهت میگم ردخور نداره عمرا کسی بتونه تو رو بوت کنه
راه حل اینکار اینه که از راه جاوا چت کنی .
اول این فایل رو با حجم ۵ مگ دانلود و نصب میکنی وبعد از اینجا وارد میشی و بعد از وارد کردن ID و PASSWORD میتونی به رومهای مسنجر دسترسی داشته باشی و خیالت راحت باشه که هیششششششکی نمیتونه تو رو بوت کنه ولی یادت باشه از مسنجر نباید وارد بشی فقط از همین آدرس که گفتم
موفق باشی
یکی از دوستان شیطون و زبل هم دنبال یه راه حل اساسی و کار درست میگرده که پسورد خلق الله رو بلانسبت بلانسبت گلاب به روت زبونم لال بدزده
آخه اینم شد کار
از اونجایی که این عمل شنیع خلاف شئونات چت و مسنجره اینجا نمیگم ولی هرکی خواست به وسیله ایمیل و با ذکر دلایل موجه !!!! درخواست کنه تا هم نرم افزار اینکارو براش بفرستم و هم آموزش استفاده ش رو
یه کم کمتر به فکر مردم آزاری باشید بقول شاعر شیرین سخن قرن بیست و هشتم که خودم باشم
میازار ID که در حال CHAT است
اینو همین الان فی البداهه سرودم

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
اول اینکه عضو پرشین گیگ بشی باید یکی که قبلا عضو شده برات دعوتنامه بفرسته اگه خواستی ایمیلتو بده من خودم دعوتت میکنم
دوم اینکه در تکنوراتی فقط کافیه تو همون صفحه اول و درون کادر ادرس وبلاگتو بدی بعد کسانی که به تو لینک داده اند لیست میشوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد