دو کیلومتر جلوتر

جانم برایتان بنویسد که؛ مدیرعامل ما در خبرگزاری چیزنا هم مثل دیگر چیزطلبان، یک حرفی می زند که می گوید؛ «احمدی نژاد شعارهای اصلاح طلبانه داد والا رأی نمی آورد!» حالا من به چیزطلبان دیگر کاری ندارم که بعد از سوم تیر، صدی نودتاشان دارند ادای احمدی نژاد را درمی آورند تا وانمود کنند چی؟ مردمی و ساده زیست هستند! راه دوری نرویم؛ خود همین مدیرعامل ما بعد از رأی خفنی که ملت به احمدی نژاد داد، همچین عوض شده که! مثلاً سابق بر این با چیز ضد گلوله می آمد سرکار، الان دو هفته ای است که با اتوبوس شرکت واحد می آید و توی کیف جیبی اش به جای یورو و دلار، پرکرده از بلیط اتوبوس! بگذریم که دو سه روزی است دست احمدی نژاد را هم در ساده زیستی از پشت بسته و با دوچرخه دارد می آید سرکار! آنهم نه خیال کنید از این کورسی ها بلکه از آن دوچرخه هایی که لحاف دوزها سوار می شوند! حالا اگر در دل تان نگویید؛ «تف به ریا!»، بد نیست بدانید آقای چیز دیگر ناهار خبرگزاری را نمی خورد و از غذای خانه استفاده می کند. تازه! همان دو لقمه را هم با کارگرهای تحریریه چیزنا می خورد!! کت شلوارش را هم داده از چند جا وصله پینه کرده اند، جخ زیپ شلوارش را عمدی خراب کرده، به جایش سنجاق قفلی می بندد! از قرار معلوم شب ها هم تا ساعت 6 صبح می ماند در خبرگزاری و به این بهانه دقایقی هم با برو بچ شب کار گرم می گیرد! جالب اینکه به محافظانش دستور داده، مانع دیدار صمیمانه مردم با اوشان نشوند! جالب تر هم اینکه به جای رسیدن به سر و وضعش همه اش به فکر رتق و فتق امور مردم است، به طوری که آدم شاخ درمی آورد آیا اوشان همان آقای چیزی است که این آخرسری ها حتی ابروهایش را هم برمی داشت و چیزی نمانده بود موهایش را هم مش کند!! یک چیز با حال هم اینکه اوشان بعد از سوم تیر در اتاقش پرکرده از عکس های شهدا و دم به ساعت از آن مردان بی ادعا می گوید. می گوید؛ جامعه مدنی کیلو چند است؟! «دهکده جهانی مک لوهان» باید در برابر «جزیره شمالی مجنون» لنگ بیاندازد! حالا این یکی را مطمئنم باورتان نمی شود؛ جناب مدیرعامل چند وقتی است دیگر کفش نمی پوشد و با پای برهنه می آید خبرگزاری!! علت را که پرسیدیم، فهمیدیم، نه که کفش های اوشان هیچ کدام پاره پوره نیست، مجبور شده پای برهنه راه برود! یعنی دو کیلومتر هم جلوتر از احمدی نژاد!
¤¤¤
خانمی که شما باشید؛ این شده حکایت خیلی از چیزطلبان. آنوقت معلوم نیست این پدر صلواتی ها چه جور روی شان می شود که مدعی شوند؛ احمدی نژاد اگر شعارهای چیزطلبانه نمی داد، رأی نمی آورد! البته من هم مثل شما درست نمی دانم انگیزه چیزطلبان از قبیل آقای چیز در این شیوه جدید زندگی چیست؟ انشاءالله که این ادا واطوارها به طمع وزیر شدن در دولت جدید نباشد. هر چند که بعضی هاشان خودشان را هم بکشند، باز از جنس مردم نمی شوند، از بس که چیزشان شیشه خرده دارد!
¤¤¤
ننگ ناید مر شما را زین سگان پر فساد ؟
دل نگیرد مر شما را زین خران بی فسار ؟

جیمز موریه ؛ در باره ما ایرانیان می نویسه :
دروغ ؛ نا خوشی ملی ایشان است ؛ و سوگند خوردن ؛ پایه های اصلی این دروغ .
و اضافه میکنه :
"سوگند های ایشان را ببینید . آخر سخن راست که نیازی به اینهمه سوگند ندارد .: به جان تو ...به جان خودم .....به روح پدرم ....به ارواح مادرم ...به نان و نمکی که با هم خوردیم ...به موی سبیلت....به امام رضا ....به موسی بن جعفر ....به دوازده امام ....به سلام و علیکی که با هم داریم ...به مرگ فرزندانم ...بچه ام را همین حالا کفن کنم ....به قبله مرتضی علی ....به روح پدر و مادرم ....و هر آنچه که بر زبان شان بیاید سوگند می خورند تا دروغ خود را به کرسی بنشانند . و وقتی دروغ شان افشا میشود ؛ میگویند : بی خیالش داداش !!!حرفی بود زدیم دیگر !!!زیاد به دل نگیر !!
فردوسی بیچاره ؛ هزار سال پیش ؛ انگار وضع کنونی ما را پیش بینی کرده بود که می سراید :
ز پیمان بگردند و از راستی
همه کارشان کژی و کاستی ....
خداوند ما رو از دروغ و قسم دروغ نجات بده !!
یحتمل آقایون نتونن فراق تاج و تخت رو تحمل کنن و دست به خودکشی به شکل های مختلف بزنن
بشنوید ترانه خودکشی رو از آلبوم جدید محسن چاووشی به همین نام



دانلود موزیک


فیلتر تلخ است
توی این چند روز مخابرات دیگه گندشو در آورده آقایون رو توی کابینه راه نمیدن از لجشون اینترنت رو فله ای فیلتر میکنن
توی این چند روز قالب وبلاگ هم بهم ریخت آخه  Sharemation  فیلتر شده که من هم مجبور شدم قالب رو به یه Host دیگه منتقل کنم
خیلی از سایت های ضد فیلتر هم به زیر این تیغ رفتن که حتما بهشون برخورد کردید مخصوصا اون دوستانی که همیشه توی Orkut گشت میزنن
خوب حالا که یواش یواش صابون مخابرات داره به تن من هم میخوره فعلا واسه تلافی یه سایت ضد فیلتر را اندازی کردم که کارش حرف نداره و در ضمن بطور اتوماتیک آپدیت میشه که فعلا میتونید ازش استفاده کنید و اگه مخابرات حماقت بیشتری از خودش نشون داد اونوقت مجبور میشم کاری کنم که اصلا دوست ندارم
این احمقها با هزینه های دهها میلیاردی میخوان کاری کنن که بیل گیتس هم نتونست انجام بده
اصلا فکر نمیکنن امریکا که فروش همه چیز رو به ما ممنوع کرده چطوریه که این نرم افزارها رو براحتی به آقایون میفروشه ( حتما توی دلش هم کلی میخنده و میگه اینا چقدر الاغ تشریف دارن)
معمولا آدم عاقل با یه کم فکر کردن برای حل هر مشکلی یه راه منطقی پیدا میکنه مثلا جوونا موتور سواری رو دوست دارن البته نه به اون شکل که مثل بچه مثبت ها توی خیابون آسته برن و آسته بیان , آخه موتور سواری بدون ویراژ و پرش و آرتیست بازی که حال نمیده .
خوب حالا آدم عاقل میشینه فکر میکنه و میره یه گوشه شهر یه پیست میزنه و به حضرات میگه برین اونجا هرچی دوست دارین گاز بدین و آرتیست بازی در بیارین , اما مسولین ما چکار میکنن؟
میان توی خیابون با هزینه کردن از آبرو و اعصاب پلیس و مردم و با هزینه مالی زیاد سعی میکنن جلو اینکارو بگیرن , عین قضیه نوارهای موسیقی در اول انقلاب و ویدئو و الان هم ماهواره و اینترنت
ولی اگه یه مسئول عاقل باشه میشینه با چند تا کارشناس بررسی میکنه که مثلا چرا از orkut اینقدر استقبال میشه و مردم دنبال چی هستن و چرا بعضی از سایت ها اینقدر مشتری داره ؟
خوب یه راه حل منطقی براش پیدا میشه و با هزینه خیلی کمتر موضوع ریشه ای حل میشه و کار به جنگ نرم افزاری هم نمیکشه
البته از یه بابت هم این حماقت ها نعمته , چون باعث میشه که ما هم بریم بیشتر مطالعه کنیم و چیزای بیشتری یاد بگیریم
و این هم سایتی که گفتم http://7citylove.4t.com  به کوری چشم مخابرات برید حالشو ببرید .

اینترنت شیرین است
آقا فربد و دوستان وبلاگ نویسی که دوست دارن یه فتو بلاگ هم داشته باشن
میدونید که از بین سایت هایی که توی کار فتوبلاگ هستن Flickr Logo: click to get home از همه لحاظ بهترینه که دوستان میتونن با مراجعه به سایت Flickr Logo: click to get home و ثبت نام , یه اکانت واسه خودشون ایجاد کنن
خوب حالا چطور ارتباط این فتو بلاگ با وبلاگ شما برقرار بشه ؟
شما وارد اکانت خودتون بشید و وارد بخش تنظیمات Badge فلیکر می‌شید.
توی این قسمت چند تا سئوال از شما میشه ( نترسید مثل سئوال های شب اول قبر نیست یه کم راحت تره )
سئوال اول اینه که : آیا لوگو فلیکر شما و نام کاربری شما نشون داده بشه؟
سئوال دوم اینه که :  چند تا از  عکسهای شما نشون داده بشه؟
سئوال سوم اینه که :  آیا آخرین عکسهای شما نمایش داده بشه یا اینکه به صورت اتفاقی عکسها به نمایش در بیان؟
سئوال چهارم، اندازه و حالت عکسها چطور باشه؟ فکر میکنم Square (کوچیک)بهتر باشه مثل فتو بلاگ خودم که سمت راست میبینید.
این قسمت که تمام شد شما در قسمت Styl شکل نمایش تصویر رو تعیین کنید
اینجا شما می‌تونید انتخاب کنید که زمینه تصاویر، سفید باشه، سیاه باشه، یا بدون زمینه باشه. یا اصلاً Styl  نداشته باشد. (No styling مثل فتو بللاگ خودم)
این قسمت هم که تمام شد به شما یه کد داده میشه که با گذاشتن این کد توی قالب وبلاگ خودتون کار تمومه
ولی یادتون باشه که این کد رو حتما توی تگ DIV قرار بدین به این شکل
حالا هر وقت که چند تا عکس توپ داشتین که خواستین دیگران رو هم به فیض برسونین اونا رو توی flickr آپلود کنید
نظرات 2 + ارسال نظر
سهیل 1384,05,14 ساعت 12:55 http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی . متن قشنگی بود . وبلاگ زیبایی داری عزیزم . دلم نیومد نظر نداده برم . به امید دیدار .. دوست تو سهیل از وبلاگ گروهی دوست دارم

فربد 1384,05,14 ساعت 13:47 http://bia2net.blogfa.com

سلام احمد جون
خیلی ممنون که من را راهنمایی کردی
بشکن بشکنت هم خیلی با حال کار می کنه
خوشحال می شم افتخار بدی و یک نظری به وبلاگ من بیندازی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد