هفت شهر عشق

هفت شهر عشق را عطار گشت  
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم

عطار روح بود و سنائی دو چشم او  
ما از پی سنائی و عطار آمده ایم
«مولوی»

این قطعه رو همه شما میشناسید و یک مدتی هم افتخار اینو داشت که لوگو این وبلاگ باشه
عطار واسه سیر و سلوک و طلب حقیقت و رسیدن به درجات عالیه خود سازی تا آگاهی کامل و رسیدن به دیدار روی دوست مراحل هفتگانه ای در نظر گرفته
هفت شهر یا هفت وادی عشق به گفته عطار نیشابوری که توی کتاب منطق الطیر اومده به این ترتیبه :
وادی طلب 
توی این وادی هر لحظه صد رنج و بلا پیش میاید
وادی عشق
هر کس به این وادی پا بزاره سراسر آتیش میشه
وادی معرفت
که هر کس در حد استعداد خودش به راهی میره سر و ته اون ناپیداست و در هر لحظه بیشمار افراد توی اون گم میشن و به بیراهه میرن.
وادی استغنا
اونجا نه ادعاست نه معنا،هفت آسمان هفت دریا و هفت اختر هیچه و شراری بیش نیست. چه بسا قدرت پشه ای از صد فیل بیشتر باشه.
وادی توحید
اونجا دل رهرو از هرچه هست تهی میشه و به خدا می پیونده.
وادی حیرت
کار همه درد و حسرته هر نفس تیغی و هر دم دریغی ست
وادی فقر و فنا
عین فراموشی گنگی و کریست،سالک در اون اسرار صنع رو دیده و راز دان میشه.

دانلود موزیک

چقدر بحث جدی و عرفانی شد یواش یواش خودم رو هم داره جو میگیره
تا کار دست خودم و شما ندادم یه کم جو رو عوض کنم
مطالب بالا رو زیاد جدی نگیر که کار من و تو نیست از اینجا به بعد رو داشته باش بهتره
هفت شهر عشق را عطار گشت
بهر ماهی . رفت نم نم تا به رشـــت
اندر آن جـــا هــــم اثــــر از آن نــدیـد
عاقبـــت مـاهـی نخــورد و در گذشت

با این زندگی ماشینی و کامپیوتری و مشکلات معیشتی که دیگه ایمان و صداقت واسه کسی نمونده  اگه قبول نداری اینو گوش کن ببین کدومش برات ملموس تره 

دانلود موزیک


واما بحث شیرین اینترنت
توی پست قبلی دو تا شماره IP  نوشتم که هنوز کار میکنه و میتونید واسه بروزر ازش استفاده کنید ولی بعضی از دوستان ممکنه واسه دانلود فایل بوسیله برنامه های مخصوص دانلود هم مشکل فیلتر داشته باشن
خوب این هم راه داره همین شماره ها رو میتونی در قسمت تنظیماته برنامه و بخش پروکسی وارد کنی تا این برنامه هم بصورت فیلتر شکن عمل کنه به همین سادگی
و از سایت فیلتر شکن هفت شهر عشق هم میتونید برای عبور از فیلتر استفاده کنی
حتما خبر دارید که گوگل هم  یا همون مسنجر خودشو ارائه کرد که میتونی با کلیک کردن روی همین لوگو به صفحه دانلود بری
البته فعلا تا بخواد به یاهو برسه خیلی مونده
چهار تا Plugin هم واسه یاهو مسنجر براتون میزارم که اگه از شکل مسنجر خسته شدی میتونی عوضش کنی
روی عکسها کلیک کن تا دانلود بشه


                

 

یه جوون ایرونی کاری کرده که شرکتهای ارائه دهنده سرویس موبایل رو به وحشت انداخته
علی آزاد جوون ایرونی ساکن سوئد و  .... ادامه

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام.چه وبلاگ جالبی دارید.....خسته نباشید

دوست عزیزم سلام:

از مطالب آموزنده شما نهایت تشکر را دارم . من خیلی استفاده می کنم . ممنونم.

راستی من دوباره به مشکل بر خورد کردم .مدیریت وبلاگ را خودم در دست گرفتم و وبلاگ فقط مال من شده است //بلد نیستم عکس و موزیک رو وبلاگم بگذارم // دوست دارم وبلاگم زیبا باشد / اما بلد نیستم // لطفا زحمت بکشید و به من یاد بدهید // خودت می دونی که من برات ارزش خاصی قائل هستم و در این ضمینه فقط به شما اعتماد دارم // مرسی

شاد و موفق و تندرست باشی // قربانت نازنین

فربد 1384,06,06 ساعت 21:44 http://bia2net.blogfa.com

أقا احمد یک سری هم به ما بزن عزیز
بای

نازنین 1384,06,08 ساعت 15:30 http://mohabbat.blogfa.com

دوست عزیزم سلام:

من وبلاگم را حذف کردم /دیگه نازنین (بی نیاز ) نیست

اگر تمایلی داشتید در وبلاگ جدیدم منتظر حضور گرمت هستم

قربانت نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد