اونش با من

در ادامه درگیری شعرا در باب اون ترک شیرازی که توی پست قبل درباره ش نوشتم یه شاعر معاصر تر از شهریار به نام جاوید هم وارد گود شده و چنین می سراید :

خدایا جیب پر پولی عطا کن بر من مسکین     
به راه خیر آنرا بذل و بخشش کردنش با من

عطا کن دلبری شیرین سخن با چهره ای زیبا   
به مهر آوردنش با تو ،عروسی کردنش با من

بده ویلای نوشهر و دو باغ پسته کرمان  
صدور پسته و هر ساله ویلا رفتنش با من

سر پرموی ده تا چون جوانان جلوه گر گردم  
به حمام رفتن و روزانه شانه کردنش با من

بمن ده گنج قارون ،عمر نوح و چهره یوسف  
شبی صد بار حمد و شکر ایزد کردنش با من

صدای دلکشی چون صوت آن داوود پیغمبر
عطا کن، روز و شب آواز زیبا خواندنش با من

دلی آکنده از مهر و تهی از کینه مردم  
ببخشا بر من، آنرا وقف مردم کردنش با من

کَسی خواهم که بر زخم درونم مرحمی باشد   
مهیا کردنش با تو ،به قربان رفتنش بامن

هزاران گله گوسفند و صدها گاو پر واری    
بمن بخشیدنش با تو، به صحرا بردنش با من

«اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را»    
به خالش صد سمر قند و بخارا دادنش با من

مرا در روز محشر سوی جنت بردنش با تو     
به قربان پری رویان زیبا رفتنش با من

بمن آموز معنای حروف و واژه های سخت 
مهیا کردن ابیات و نظم آوردنش با من

بده جاوید را توش و توان گفتن اشعار  
بدی ها را نکوهیدن، ز نیکی گفتنش با من

حالا این قضیه تا کجا دامه پیدا میکنه ؟ آلله و اعلم

و اینهم ترانه شب بارونی از رضا صادقی

دانلود موزیک

قبلا گفته بودم که توی سفر هایی که میرم براتون از جاهای دیدنی عکس میگیرم و توی فتو بلاگ میزارم که امروز میتونید عکسهای خانه عباسیان از جاهای دیدنی کاشان رو ببینید
شاید دوست داشته باشید که درمورد این خونه یه چیزایی بدونید :
این خونه در کوی سلطان امیر احمد قرار داره که در سال ۱۲۴۵ هجری قمری بوسیله مرحوم حاج ابراهیم , یکی از تجار خوشنام کاشان ساخته شده و از لحاظ طرح معماری و تزیینات بسیار غنی و از نظر معماری سنتی واقعا منحصر به فرده
این مجموعه دارای پنج حیاط و گودال باغچه ست که نقشه اون رو هم توی فتو بلاگ میتونید ببینید

و اما بحث شیرین اینترنت
توی این پست شماره IP برای رد شدن از فیلتر نمیدم چون این شماره ها برای فیلتر مخابراته ولی بعضی ISP ها کاسه داغ تر از آش شدن و خودشون هم اقدام به فیلتر گذاری کردن واسه همین امروز میخوام یه راه حل بهتون نشون بدم مامان , هلو , راهی که با لبات بازی میکنه
راهش هم خیلی آسونه و هم رد خور نداره و هم حالا حالا کار میده و احتیاج به هیچ نرم افزاری هم نداره
شما میتونی با استفاده از موتور جستجوی گوگل براحتی از هر فیلتری رد بشی ولی قبلا باید گوگل رو این شکلی که میگم تنظیم کنی
اگه شما وقتی وارد گوگل میشی سایت انگلیسی گوگل برای شما باز میشه که هیچ ولی اگه گوگل شما فارسیه باید اول به قسمت تنظیمات گوگل بری که توی عکس پایین با فلش نشون دادم


خوب حالا در قسمت انتخاب زبان شما انگلیسی رو انتخاب کن (مثل عکس پایین)



بعد از انتخاب زبان توی همون صفحه قسمت پایین این کلید رو که توی عکس میبینی کلیک کن تا تنظیمات ذخیره بشه


خوب حالا گوگل شما انگلیسی شد
اگه از اول گوگل شما انگلیسی بوده از اینجا به بعد رو توجه کن
همینطور که میدونید گوگل همیشه تغییرات چند روز آخر سایتها رو  توی حافظه CACHE خودش نگه میداره
شما باید آدرس کامل سایت مورد نظر خودت رو توی قسمت جستجو بنویسی و کلید Search رو کلیک کنی تا گوگل آدرس مورد نظر رو پیدا کنه
حالا در قسمتی که توی عکس پایین با فلش نشون دادم روی Google,s Cache کلیک کن تا سایت مورد نظر شما با استفاده از حافظه گوگل باز بشه



به همین راحتی حالا برو خوش باش ولی بازم میگم توصیه های ایمنی رو جدی بگیر

یه مطلب هم در مورد آنتی ویروس میخواستم بگم که اگه میخوای راحت توی اینترنت گشت بزنی بدون اینکه کوچکترین آسیبی ببینی باید از بهترین آنتی ویروس استفاده کنی که مرتب و براحتی Update بشه و فضای زیادی هم از حافظه سیستم اشغال نکنه و باعث کندی کار هم نشه و خلاصه بدون ایجاد مزاحمت بقول هموطنان ترک زبان مثل آدام کارش رو انجام بده
من حدود دو سه ساله که از NOD32 استفاده میکنم و با اینک من خودم ویروسم تا حالا مشکلی برام پیش نیومده و در کمال امنیت و بدون دردسر ساعتها توی اینترنت ولگردی (وبگردی ) میکنم

 


 


 البته در کنارش از آنتی ویروس SOLO هم استفاده میکنم که اون بیشتر مراقب Bios و Boot Sector سیستمه

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام:

احمد جان از شعر خیلی لذت بردم .

واقعا عالی می شد اگر خدا به همه ما لطف می کرد و ما را به آرزوهایمان می رساند . اما شاید اگر همه چیز داشتیم .دیگه زندگی معنایی نداشت ./تلاش و کوشش مفهومی نداشت.
خدا گفته : از شما حرکت و از من برکت
بگذریم /از مطلب شیرینت ممنون //خیلی لذت بردم
مطلب آموزنده راجب اینترنت را ذخیره کردم /شب می خوانمش
دوست عزیز جا داره از اینکه افتخار دادی و به وبلاگم سر زدی ازت تشکر کنم //ممنونم
موفق و شاد باشی // عکس ها هم زیباست // مرسی
قربانت نازنین

فربد 1384,06,17 ساعت 18:14 http://bia2net.blogfa.com

سلام آقا احمد
خیلی ممنون که به ما هم سر زدی
مطالب این پست خیلی به من حال داد
تو ضیحات بیشتر را از طریق مسنجر واست می گم
ولی در کل خیلی حال دادی
بای

فربد 1384,06,17 ساعت 23:14 http://bia2net.blogfa.com

سلام آقا احمد
ما هم به گروه دانشجو ها پیوستیم
آقا احمد به لطف دعا های شما و دوستان من هم کامپیوتر ( نرم افزار) قائنات مشهد در آمدم
با تشکر از شما
قربانت
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد