کنکوری ها

به مناسبت اعلام نتایج کنکور و مخصوصا قبولی آق فربد ( مهندس فربد)
این مطلب یه کم عربیه و انشاالله که واسه دوبله کردنش دچار مشکل نشید

اِنّ الدانشجویین و الدانشجوآت یواجهون الچاله چوله آت  والفراز و نشیب های العدیده طول المدة الحروم کردن الزندگیهم بعنوان الدورة الدانشجوئیه. بعض هذه البحرانات یچال و یلة (مچاله و له می کند) الدانشجو البینوا و المادر مرده و الزبون بسته را.
وضعة الروحی و الجسمی الدانشجو فی هذة اربع سنوات یشبه کثیراْ بشکل لهیده شدن الخرمالو الرسیده .
انّ دانشجو هو الخرمالو و مشکلاته و دردسراته هو الرجل الگنده بک. انّ احد تلک المشکلات و ضد حالات هو الامتحانات الپایان ترمیه. انا اعتقد انّ عملکرد الطلّاب الپسر و الدختر قد یختلف کثیرا من الارض و سماء . هناک تقسیمات علمی تخیلیه و شگفتیه و مخ تیلیت کنیّه الذی اصاب الی دوغوله (دوگوله) الاینجانب فی شرح احوال کل الطلّاب و الطالبات الفرهیخته والعقل ریخته و الپشفیخته فی ایام الامتحانات الجانگداز
الخانمان سوزیة و الکچّال (کچل کننده) الرأس الپسرها و الدغّان (داغان کننده) القیافة الدخترها:
قسم الاول هو الآقایانی البیخیال بالنسبه الی معدلهم و مشروطیتهم و کلهم خلاف والجواتی ویاخذون النمره 10 مع تهدید الاستاد بقتل زوجته و آدم ربایی الپسرش من المهدکودک الدانشگاه و السرقة المسلحانه من البیت الاستاد فی کوی الاساتید و یشکنون التخمتة جاپنی و کدو و دوّارالشمس‌ (آفتاب گردون) حین بدایه الکلاس الی نهایت الهدف تلجیج (لج درآوردن) الاستاد و یتیکون تیکه آت  بی تربیتیة و خفنة فی الصف الدّراسی بأخفن الأنحاء و یرُپَرّزَتون پارازیتاترٌ زشتةٌ و قبیحةٌ الی الهمکلاسیّات الهایکلاسیّاتهم .و یوجد عدّة آخر و هم الپسرهای الدرس خون البچه مثبت الّذین یتکنفرانسون الکنفرانسات العلمیة و یکتبون التحقیق و یترجمون المقالات الانجلزیة و الفرنسیه من الاینترنت و یقرأون المنابع الدرسی الجانبی و یأکلون رأس الاساتید المظلوم فی ساعات المشاوره بدلیل السؤال پیچ کردنهم و خوردن مخ المنشی الگروه و اجبارها بتشکیل الکلاس الجبرانی لهدف السرزنش الاستاد بعلة غیبة فی الجلسات الماضی حتی اذا کان دلیل هذه الأمر هو سقط کردن زوجه الاستاد البد اقبال فی زایمان السزارین و افقی شدن الزن و الجنین معآ.
و اما الاقسام لطالبات الدخترات فی ایام الامتحانات جالبٌ جدآ.عدّة منهنًّ تکتبنّ الجزوات الدرسیة بشکل گل مگولی مع القلم الفسفری و یتچسَبنّ البرچسب های الآدامس البادکنکی مع عکس الهدیه طهرانی و لعیا زنغنه(زنگنه) و محمد رضا جلزار
علی هولاء الجزواتهن .و کلّ الپسرها یریدون ان یأخذون الجزوه من تلک الدخاترة(دخترها) ولکن هنّ لا تعطونن دفتراتهن الی ذلک الپسرهای العلاف صفت الجزوه ننویس و تفیسون فیسآ کثیرا فس فسیّة فی اعطاء دفاترهنّ ال پسرهای المرده خور . و اذا تسکنن فی الخوابگاه و تشترونن المایکروفر. لأنهن لا تریدن الاتلاف الوقت فی لیالی الامتحان بسبب السرخ کردن الباذمجان و الپکاک (پاک کردن) البرنج لنجونی . بهذا الدلیل کلّ طالبة خر پوله تشتری مایکروفرة
إل جی یّه لأن تبطخ الفسنجون و الباذمجون و الکوکو و الپزاندن الکله پاچه و طبخ شیر برنج و الفرنی و الإشکنه و الکالاجوش و الکاچی الذی هو بعض الهیچی.قسمٌ آخرٌ
من الطالبات الذین تشبهون القسم الاول الآقایان لا تدرسنّ ابداً طول الترم.
ولهنّ مکانیزمٌ رایجٌ الذی قد تُسعمل بطرقٍ مختلفة. انهنّ یکتبنّ النکات المهم الدّرسیه بخط زیر و عجق وجقیة و تجاسزوننّها (جاسازی اش می کنند) فی اجیاب مانتوهاتهنّ
و تصلوننّ الاوراق المچلّل (مچاله شده) التقلبیة فی پاچاتهنّ و خلاصه یحبون ان یعلمون طرق الشعوذه (شعبده بازی) لآموزش المکانیزمات المدرن التقلّب و لا تدرسن
الدروس حتی فی لیلة الامتحان ولکن یجلسون علی الکرسی فی الجلسة الامتحانیّة
مع الترس واللرز والخوف من مراقبین السبیلو و رسوائیتهم فی حالة الکشف الاوراق الظالة.
فی النّهایة انا اقول وصیتی الی کل الدانشجوئین و الدانشجوآت من الگروه های المذکور ان یستدامو طریقهنّ و طریقهم سواء کان روشهم هو الخرخونی و .......... خونی اَو قایم کردن التقلّب فی پاچاتهم و پاچاتهنّ اَو طبخ الکباب ذیغی(دیگی) فی مایکروفرهنّ و اخذ المدرک الکوپنی الآبگوشتی والشروع السربازی و الخواستگاری من البنات الهمکلاسی و المهریهة و البدبختی و........
ترانه علی کنکوری با صدای ماندگار و ابدی داریوش

دانلود موزیک

انشاالله که امام زمان به همه شما کمک کنه که راحت بتونید از سد مشروطی و افتادن رد شید
خوب اگه دوست داری که حضرت حجت به تو کمک کنه پس برای سلامتی وجود مبارکش هر چه میتونی صلوات بفرست و واسه ثبت این صلوات به اینجا برو و ثبت نام کن



توی وبلاگ یاهو یه توضیحات مختصری در حد سواد خودم واسه دوستانی که که مایلند به جرگه وبلاگ نویسان بپیوندند نوشتم که توی پست قبلی یادم رفت بگم ( البته الحمدالله شما ها که همه استاد من هستید ) که از همه دعوت میکنم بخونن به این جهت که اشتباهاتم رو بهم بگن تا اصلاح کنم
یه سرویس دهنده جدید واسه فتو بلاگ شروع بکار کرده که میتونید واسه به اشتراک گذاشتن عکسهاتون ازش استفاده کنید ولی اگه بخواید عکسهای فتوبلاگ رو توی وبلاگ هم داشته باشید حتما باید از سیستم RSS استفاده کنید
فیلتر شکن هفت شهر عشق هم کماکان در خدمت شماست ولی از اون راحت تر روش استفاده از گوگله که توی پست قبل توضیح دادم
نظرات 6 + ارسال نظر

دوست من سلام
اگه شما هم دوست داری باروزی 10 دقیقه کار کردن بتونی ماهی 150 هزار تومان به بالا در آمد داشته باشی به من سر بزن ضرر که نداره. خیلی از دوستان که وبلاگ منو دیدن الان راضی هستند. شما هم بیا وببین اگه خوب بود شروع به کار کن مخصوصا شما که وبلاگ نویس هستی وهر روز وبلاگ رو بروز میکنید یعنی هر روز با اینترنت کار میکنی ومیتونی تا وبلاگ رو بروز میکنی از اینترنتی که مصرف میکنی پول در بیاری دیدنش ضرر نداره

فربد 1384,06,21 ساعت 22:04 http://bia2net.blogfa.com

سلام آقا احمد
خوبی
شرمنده کردی به خدا من لایق این همه محبت شما و دوستان نیستم
ولی آقا احمد باید بگم که می خوام رزروش کنم واسه سال بعد اگه جایی بهتر در نیومدم برم قائنات و شروع کنم به خوندن آخه شوخی نیست دوری از خانواده ..............من هم وابسته هستم
در کل خیلی ممنون از شما دوست عزیز به خاطر این همه لطف و محبتی که در حق بنده حقیر دارید
کاش می توانستم کمی از این الطاف را جبران کنم
بای

احمد آقا مثل همیشه عالی بود عالی و انشالله که هر روز بازدیدهاتون بالا بره!

سلام . وبلاگ جالبی داری . تبریک میگم .خاستی به منم سر بزن

با سلام خدمت شما

شما میتوانیداز مطالب سایت ما بهره مندشوید
در صورت تمایل میتوانید با ما تبادل لینک کنیدو
لوگوی سایت ما را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

آدرسهای سایت:

http://hoora.mihanblog.com

http://hoora.bigestblog.com



http://hoora.persianhackers.com


لوگوی ما

http://www.golha.net/mpa/ logohoora.swf


خیلی زیباست اگه دوست داشتی به من هم نظر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد