عید رهایی از بند نَفْس مبارک

بیا که ترک فلک روزه غارت کرد                       هلال عید به دور قدح اشارت کرد
ثواب روزه و حج قبول آن کس برود                  که خاک میکده عشق را زیارت کرد
مقام اصلی ما گوشه خرابات است                خداش خیر دهد آن که این عمارت کرد
بهای باده چون لعل چیست جوهر عقل           بیا که سود کسی برد کاین تجارت کرد
نماز در خم آن ابروان محرابی                         کسی کند که به خون جگر طهارت کرد
فغان که نرگس جماش شیخ شهر امروز          نظر به دردکشان از سر حقارت کرد
به روی یار نظر کن زدیده منت دار                   که کار دیده نظر از سر بصارت کرد
حدیث عشق زحافظ شنو نه از واعظ               اگرچه صنعت بسیار در عبارت کرد

 

 تروجان ذاکر

شما هم حتما این حکایت رو شنیدید که امام علی (ع) روزی در حال وصله کردن پاره گی کفش خودش زیر لب ذکر میگفت .

شخصی به حضرت رسید و گفت شما داری کفش وصله میکنی یا ذکر میگی .

حضرت فرمودند : دستهام مشغول کارند ولی زبانم که آزاد است . پس با زبانم هم ذکر میگم.

حالا این داستان رو به این خاطر گفتم که :

بنده خدایی در حالی که بعد از افطار لم داده بود مشغول خوردن تنقلات بود و در ضمن تلویزیون هم تماشا میکرد .

توی دستش هم یکی از این کنتور های شمارنده ذکر گرفته بود و شماره می انداخت

پرسیدم چکار میکنی ؟

گفت دارم ذکر میگم .

گفتم بابا تو دیگه از امام علی هم جلوتری . چون اون حضرت حد اقل زبانش آزاد بود تو که زبان و دهانت در حال خوردن و حواست هم متوجه تلویزیونه احتمالا توی مغزت یه تروجان نفوذ کرده که این تروجان داره ذکر میگه

کل کل دوستان قدیمی و ظاهرا دشمنان جدید

یه بنده خدایی که ظاهرا زمانی که شادمهر فیلش هنوز هوای فرنگ نکرده بود باهاش خیلی عیاق بوده . حالا ظاهرا در هیبت مخالفش ظاهر شده و اقدام به کل کل از نوع آهنگین با شادمهر کرده .

بشنوید :

دانلود موزیک

 و اما دنیای شیرین اینترنت

اول از همه همینطور که از قالب وبلاگ متوجه شدید بلاگ اسکای پوست انداخته

من همیشه علاقه بخصوصی به این بلاگ اسکای داشتم و دارم و الان هم با این کارش ثابت کرد که بابا آخرشه

پوست انداخته اونم چه پوستی انقلاب کرده واقعا که تو ی همه سرویس دهنده های وبلاگ با کلاس ترین و با کیفیت ترینه

تمام کمبود های تکنیکی و فنی خودش رو که قابل قبول هم بود (بخاطر اینکه یکی از سرویس دهنده های قدیمیه ) یکدفعه رفع کرد .

کمبود هایی که خیلی وقت بود احساس میشد و خود من تو فکر بودم که این امکانات رو بطور اختصاص واسه وبلاگم فراهم کنم که الحمدالله خود بلاگ اسکای بطور یکجا همه رو انجام داد و باید به مدیرانش گفت :

آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری

   امکانات جدید  
  • وبلاگ گروهی
  • لینک های روزانه
  • جعبه لینک
  • موضوع بندی یادداشت ها
  • امکان جستجو در وبلاگ
  • امکان FTP
  • نمایش تقویم در وبلاگ
  • درج نظر بعد از تایید
  • سیستم Anti Spam برای نظرات
  • فیلتر کردن نظرات
  • ویرایش کامل قالب نظرات
  • سیستم خبرنامه
  • نسخه قابل چاپ یادداشت ها
  • چکنویس کردن یادداشت
  • نگهداری یادداشت های حذف شده
  • امکان برگرداندن یادداشت حذف شده
  • نمایش عناوین یادداشت های قدیمی
  • شناسامه کاربری جهت معرفی کاربر
  • صندوق پستی برای هر کاربر
  • درج تصویر نویسنده در وبلاگ
  • درج لوگو و توضیحاتی درباره وبلاگ
  • و ...

من به سهم خودم به مدیرانش تبریک میگم و بخاطر زحماتشون و اهمیتی که به کیفیت کارشون میدن تشکر میکنم

فعلا تمامی وبلاگ های قدیمی بلاگ اسکای غیر فعاله مگر اینکه مدیر وبلاگ اقدام ثبت نام مجدد و انتقال وبلاگ به سیستم جدید بکنه و بخاطر تغییر تگ های بلاگ اسکای فعلا با قالب خود سیستم کار کنه

خبر بعد اینکه ویدئو گوگل هم شروع بکار کرد که شما میتونید از این سرویس واسه جستجوی فایهای ویدیویی و برنامه های شبکه های تلویزیونی استفاده کنید و همچنین فایلهای ویدیویی خودتون رو هم آپلود کنید تا در دسترس همه قرار بگیره

اگه شما هم وبلاگ داری و دوست داری بدونی که وبلاگتون از کجای دنیا بازدید کننده داره میتونید به سایت clustrmaps  مراجعه کنید و با ثبت نام و گرفتن کد مخصوص که باید توی قالب وبلاگ بزارید اونوقت به شما یه نقشه مثل تویر زیر میده که مشخص میکنه بازدید کننده های شما از کجا بودن

Locations of visitors to this page

و النهایه

اگه گوش شیطون کر اینترنت پرسرعت همه گیر شد و درصد مشترکین اینترنت wireless و ADSL زیاد شدن یه رادیو اینترنتی یا همون podcast پاد کست راه اندازی میکنم که فعلا دارم روی مقدماتش کار میکنم تا ببینم امکانات اینترنت چه وقت اجازه اجرای چنین کاری رو میده و فکر کنم با رایج شدن پادکست ها یه کم اوضاع صدا و سیما بهم بریزه و انحصارش شکسته بشه عین همون کاری که وبلاگها و سایتها در زمینه اطلاع رسانی کردن

اگه شما هم کنجکاو شدی که در این زمینه بیشتر بدونی میتونی به سایت رادیو بلاگ ایرانی و یا پادکست ایران مراجعه کنی

خوب فکر کنم شما هم دیگه خسته شدی و واسه امروز کافیه فقط چون تقریبا یک ماه نبودم میخواستم جبران کنم

عید خوبی داشته باشید

نظرات 5 + ارسال نظر

پلزّزّزّزّزّزّزّزّزّزّزّزّزّ یکی به ما کمک کنه حسابی بهم ریختم وای خونمون کو؟
بلگمون ریخته بهم ترخدا کمک کنید هر کی میدونه اینجا لینک انتقال بلاگ غیره فاله
id pm bedin pmzاگه مسیهه به این
azi5434

خیلی خوشحالی
ابرو بر این شد اسکای

فربد 1384,08,14 ساعت 09:38 http://bia2net.blogfa.com

سلام آقا احمد
عید بر شما مبارک باشد
قالب که حرف نداره ، خیلی خوشحال شدم که دوباره یک حال و هوایی به اینترنت دادید .
در پناه مولا علی

احمد عزیزززززز
سلاممممم
خیلی جالب بود
انگار حوصله زیادی برای کار دارین
عالیه
یا حق

احمد جان سلام:

من دیر آمدم /عزیزم هر دفعه می آیم اینجا یک تغییر کرده

روز به روز زیباتر می شود .

مطلبت را سر فرصت می خوانم

دوباره میام // شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد