عشق و ازدواج

شاگردی از استادش پرسید: عشق چست؟
استاد در جواب گفت: به گندم زار برو و پر خوشه ترین شاخه را بیاور اما در هنگام عبور از گندم زار، به یاد داشته باش که نمی توانی به عقب برگردی تا خوشه ای بچینی!
شاگرد به گندم زار رفت و پس از مدتی طولانی برگشت. استاد پرسید: چه آوردی؟ و شاگرد با حسرت جواب داد: هیچ! هر چه جلو میرفتم، خوشه های پر پشت تر میدیدم و به امید پیدا کردن پرپشت ترین، تا انتهای گندم زار رفتم.
استاد گفت: عشق یعنی همین!
شاگرد پرسید: پس ازدواج چیست؟
استاد به سخن آمد که: به جنگل برو و بلندترین درخت را بیاور اما به یاد داشته باش که باز هم نمی توانی به عقب برگردی!
شاگرد رفت و پس از مدت کوتاهی با درختی برگشت. استاد پرسید که شاگرد را چه شد و او در جواب گفت: به جنگل رفتم و اولین درخت بلندی را که دیدم، انتخاب کردم. ترسیدم که اگر جلو بروم، باز هم دست خالی برگردم.
استاد باز گفت: ازدواج هم یعنی همین

مردها کاین گریه در فقدان همسر میکنند
بعد مرگ همسر خود,خاک بر سر میکنند
خاک کویش را به کیسه سوی منزل میبرند
دشت داغ سینه خود,لاله پرور میکنند
چو مجانین خیره بر دیوارو بر در میشوند
خاک زیر پای خود از گریه هی تر میکنند
روز و شب با عکس او ,آهسته صحبت میکنند
دیده را از خون دل,دریای احمر میکنند
در میان گریه هاشان, یک نظر با قصد خیر
بر رخ ناهید و مینا و صنوبر میکنند
بعد چندی کز وفات جانگداز!او گذشت
بابت تسلیت خود فکر دیگر میکنند
دلبری چون قرص ماه و خوشگل و کم سن و سال
جانشین بی بدیل یار و همسر میکنند
کج نیندیشید, فکر همسر دیگر نینداز
از برای بچه هاشان فکر مادر میکنند!!!!!!!

دانلود موزیک

باری دیگر اینترنت

Bloxster  یه سرویس دهنده وبلاگه که هم سرعت خوبی داره هم امکانات خوبی و هچنین ۱۰ مگ هم به شما واسه آپلود عکس فضا میده که موقع آپلود این اختیار رو به شما میده که به پست خاصی توی وبلاگتون لینکش کنید و شما فقط پست رو مشخص میکنید بقیه کار رو خود سیستم انجام میده علاوه بر اینها قالبهای متونع و سبک و زیبایی هم داره که میتونید یکیشو انتخاب کنید و یا اینکه از قالب اختصاصی خودتون استفاده کنید ولی باید توی طراحی قالب جدید حتما از unicode(utf-8 استفاده کنید و بیننده هم برای فارسی دیدن صفحه Encod اکسپلورر رو حتما باید تنظیم کنه البته واسه بیننده های خارج از کشور وگرنه داخل کشور که حتما این تنظیم رو انجام دادن

برای اینکه نمونه وبلاگ رو ببینید میتونید وبلاگ خودم رو به نام منطقه آزاد ببینید  آدرسی که بعد از ثبت نام به شما میده این شکلیه http://www.bloxster.net/YOUR NAME/  که اگه دوست داشته باشید این آدرس و یا هر آدرس دیگه ای رو کوتاه کنید باید از سایتهای که کار FORWARD آدرس رو انجام میدن استفاده کنید یعنی اینکه آدرس شما رو میگیرن و به شما یه آدرس کوتاه شده به انتخاب خودتون میدن و بعد هرکس اون آدرس رو کلیک کنه به آدرس اصلی شما هدایت میشه

یکی از معروفترین این سایتها http://www.dot.tk/ است که شما یه اسم انتخاب میکنید با پسوند tk مثل http://www.7citylove.tk/و این آدرس جدید بیننده رو به وبلاگ یا سایت شما منتقل میکنه .

سایت دیگه ای که همین کارو واسه شما میکنه http://nic.co.sr هست که اینم مثل قبلی یه آدرس کوتاه شده به شما میده مثل آدرس کوتاه شده وبلاگ منطقه آزاد http://freezone.co.sr که آدرس اصلی این وبلاگ این شکلی بوده http://www.bloxster.net/freezone/ 

و الان هر کدوم از این دو آدرس استفاده بشه وارد وبلاگ منطقه آزاد میشه

نظرات 5 + ارسال نظر
شکوه 1384,08,20 ساعت 14:58 http://agerin1.blogsky.com

از آتش عشق هر که افروخته نیست
با او سر سوزنی دلم سوخته نیست
گر سوخته دل نهی زما دور که ما
آتش بدلی زنیم که او سوخته نیست
سلام ..موفق باشی و عاشق

سزار 1384,08,20 ساعت 15:35 http://sezar1.blogsky.com

همه چیز از آنجائی شروع میشود که تمام میشود ....
مدت طولانی است که وبلاگ مینوسم ...چون با این رسانه توانسته ام با فرهیخته ترین و دانا ترین آدمها ارتباط برقرار کنم و خودم باشم ..خود واقعی ...آنچه که میخواهم واقعا باشم ...من ژولیس سزار امپراطور سرزمین آبهای همیشه آبی هستم تا همین امروز در بلاگفا مینوشتم و در آنجا دوستان و همراهان خوبی دارم . امروز خیلی اتفاقی گذرم به این سرزمین افتاد و تصمیم گرفتم بعد از این در این جغرافیا زندگی کنم و نفس بکشم ...مشتاق و ذوق زده ام اینکه در اینجا چه کسانی را خواهم شناخت و دوستان چه کسانی خواهم بود ...بنا براین از شما دعوت میکنم تا به سرزمینم بیائید ...مرا ورق بزنید و اگر مایل بودید نوشته های قبلی ام را در بلاگفا بخوانید ...من نیز بعد از این بارها مهمان شما خواهم بود و با دنیای خوبتان رنگ آسمان دلم را آبی تر خواهم کرد ...
من منتظرم ...چشم به راه شمایم تا با کلمات جادوئی و جملات مواج و دل انگیزتان مرا میزبان چشمها و دل مهربان خود باشید ...همیشه عاشق و دلتان مملو از نگاه معشوق و دستانتان در دستهای گرم عشق باد ...

ژولیس سزار
امپراطور سرزمین آبهای همیشه آبی

فربد 1384,08,23 ساعت 11:10 http://bia2net.blogfa.com

سلام آقا احمد
خیلی ممنون که به من سر زدی
مطالب شما را مطالعه کردم ، مثل همیشه مفید بود
در ضمن از این به بعد نجوای مهر را با آدرس زیر تماشا کنید
http://www.kelkesokhan.blogfa.com
تا سلامی دیگر ...................

nazanin 1384,08,23 ساعت 11:13 http://www.mohabbat.blogfa.com

احمد جان سلام:

عزیزم این شعری که نوشتید چقدر تلخ است . اما حقیقت این است .

چرا خدا مرد را این همه بی رحم آفرید ؟ چرا زن را احساسی آفرید ؟

به نظرم خدا مردها را خیلی بیشتر دوست داره چون من در قرآن همش می بینم نوشته شده مردها دو برابر زنها ارث می برند /برای مردها بهشت با زیبا چهره ها نوید داده شده // همش آقایون !!

زن را برای آرامش مرد آفریدیم که فرمانبردار باشد .

پس خوش به حال شما /// اما در اروپا فرق می کند آنجا برای خانمها ارزش قائل هستند .

آقایون در کشورهایی خارجی خیلی بدبخت هستند چون قانون طرف زن است . اما در ایران خوشبخت ترین قشر جامعه آقایون هستند .
در سن 45 هم داماد می شوند // قانون به آنها احترام می گذارد .
بر عکس حقوق زنان پایمال می شود .

من هر کی می شنوم فرزند دختر زاییده خیلی ناراحت می شوم چون یک بد بخت دیگر به جامعه مرد سالار ما اضافه می شود ./

البته 100 سال آینده درست می شود // الان هم با گذشته خیلی فرق کرده اما خوب .

از حضور مهربان و صمیمی ات ممنونم // خواهش می کنم این حرفها چیست ؟ شما گردن ما حق بسیار دارید .
ممنون از مطلب زیبات // مطالب آموزنده ای بود مثل همیشه // وبلاگ زیبات را هم در پست قبلی تبریک گفتم .
در پناه حق شاد و موفق باشی //نازنین /28

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام ...
احمد جان بابت دیر جواب دان به کامنتت من رو ببخش...
منم شما رولینک کردم..
وبلاگتم خیلی قشنگ شده...
یاعلی
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد