جشن تولد

جمعه ای دیگه و پستی دیگه ولی این پست یه تفاوتی با بقیه پستها داره که نمیدونم دوستانی که مدت زیادیه که افتخار میزبانی شون رو دارم یادشونه یا نه

چند روز دیگه روز ۲۱ آذر و روز تولد وبلاگه. چه زود گذشت انگار همین دیروز بود که از پرشین بلاگ به اینجا کوچ کردم و استارت این وبلاگ رو زدم به همین راحتی دوسال گذشت و هفت شهر عشق وارد سومین سال حیات خودش میشه. این وبلاگ اگه واسه شما هیچ فایده ای نداشته و جز اینکه وقت شما رو تلف کنه کار دیگه ای نکرده ولی برای خودم حداقل فایده ای که داشته چند تا دوست بسیار خوب و صمیمی پیدا کردم و از همین دوستان کلی چیز یاد گرفتم که همین جا از همه شما که توی این راه مشوق و همراه من بودید سپاسگزاری میکنم

حافظ علیه الرحمه هم زمانی شروع به وبلاگ نوشتن کرد و توی یکی از پست هاش اینطور نوشته بود

الله الله که ندانم این چه سودا بود که بر ما برفت. ما بودیم و جام می و یاد ساقی و کنج خرابات. ما بودیم و خرقه‌ای پشمینه و ذکر و تسبیح و اوراد. ما بودیم و گلگشت مصلی و آب رکن‌آباد. کس ندانست کدامین شیرپاک‌خورده بر ما وسوسه‌ انداخت که غزلیات خود با مسلک وب و بر مصحف وبلاگ بنویسیم و چنین بیهوده رنجی بر جان بخریم. خدایش خبه کناد!
بغیر آن ‌که بشد دین و دانش از دستم                              بیا بگو که از عشقت چه طرف بربستم

تا حالا مطلب طنز زیاد گفتم ولی جوک نه ولی امروز میخوام یه جوک دست اول ناز براتون بگم فقط جان مجید بخندید که ضایع نشم

میگن یه روز یه پیرزنه قرص اکس میترکونه بعد توی عالم توهم میره توی خیابون و داد میزنه

 « من ترانه ۱۵ سال دارم »

نمیدونم چرا همه روز های مشخص توی زندگی من یه جورایی با روز های خاص زمان شاه SET  میشه مثلا روز تولدم ششم بهمن اون وقتا سالروز انقلاب سفید شاه بود و دیگه نیازی نبود من جشن تولد بگیرم خود شاه واسم زحمت میکشید و جشن میگرفت اونم چه جشنی .

روز ۲۱ آذر هم که بزرگترا یادشون هست روز نجات آذربایجان بود و ارتش رژه مفصلی داشت

حالا که یاد قدیما افتادیم و جوک هم گفتیم یه چیز دیگه هم بشنوید که واسه من همیشه جوک بوده ولی خوب خیلی ها اونوقتا باهاش حالی میکردن

نه صدای باد و بیشه، نه چراغی         نه تو شبهام غزلای کوچه باغی


بله درست حدس زدید آواز کوچه باغی که فکر کنم شنیدنش خالی از لطف نیست حداقل واسه خنده

دانلود موزیک

 خوب اگه کسی کوچه باغی و غزل خراباتی دوست نداشته باشه باید کی رو ببینه

هیششششششششششکی یه کم بره پایین تر و روی Player بعدی کلیک کنه که هم موزیک روز و جدیده و هم تشکر من از خدا که به واسطه این وبلاگ دوستای خوبی به من داد  الحمدالله . بشنوید ترانه ای به نام الحمدالله با صدای Elsid و آلبوم جاده

دانلود موزیک

واما بخش کامپیوتر

حتما شما هم وقتی پای کامپیوتر میشینی اولین کاری که میکنی میری سراغ WINAMP و پخش موزیک

حالا اگه میخوای با یه اسپیکر معمولی صدای بسیار دلنشینی رو بشنوی و حسابی از کیفیت صدا لذت ببری این SKIN رو نصب کن اونوقت تفاوت رو ببین

اگه دوست داشتی میتونی این فایل رو دانلود کنی و بعد از حالت زیپ خارج کنی

من کار رو واسه شما راحت کردم که دیگه دنبال کرک نگردی . فایل برنامه و کرک رو یه جا زیپ کردم که مشکلی نباشه

برای کرک کردن باید فایل dolby.dll رو توی پوشه programfiles/dolby روی فایلی به همین نام کپی و باز نویسی کنی و بعد وین امپ رو اجرا کن و لذت ببر 

یه SKIN دیگه هم بنام DFX هست که اونو انشاالله هفته آینده آپ میکنم با کرک ولی دالبی خیلی بهتر از اونه

مطلب بعد اینکه اگه شما هم از Windows xp استفاده میکنی بعد از مدتی که با ویندوز کار میکنی احساس میکنی که ویندوز سنگین شده که دلایل زیادی داره و یکی حجیم شدن فایل Restore هست

اگه روی درایو محل نصب ویندوز کلیک کنی و حجم اشغال شده درایو رو ببینی و بعد از اینکاری که توضیح میدم باز هم چک کنی متوجه میشی که چقدر از حجم درایو بیخودی اشغال شده

این مسیر رو دنبال کن

start/allprograms/accessories/system tools/system restore

حالا سمت چپ پنجره باز شده روی system restore settings کلیک کن و در این قسمت درایو مورد نظر رو انتخاب کن و سمت راست settings رو کلیک کن

توی این قسمت تیک کنار  turn off system restore on this drive رو بزن و Ok کن حالا دوباره حجم درایو نصب ویندوز رو چک کن تا ببینی که چقدر فضا آزاد شده

بعد دوباره همین مسیر رو تکرار کن و تیک زده شده رو بردار

ومطلب سوم

حتما شما هم توی بعضی از سایتهای موزیک دیدی که موزیک توسط یه فایل چند بایتی به آدرس بخصو صی مراجعه میکنه و اجرا میشه ولی اجازه دانلود به شما نمیده که اصطلاحا به روش Stream معروفه

حالا اگه خواستی چنین فایلی رو دانلود کنی باید از نرم افزار اینکاره استفاده کنی مثل Stream Down که میتونی از اینجا دانلود کنی

اینم کرک برنامه زیپ شده که بعد از باز کردن باید فایل StreamDown.exe رو توی پوشه نصب برنامه کپی و باز نویسی کنی

روش استفاده از برنامه هم که خیلی آسونه به این ترتیب که رو آدرس مورد نظر کلیک راست میکنی بعد آدرس فایل رو بدست میاری و توی برنام Add میکنی .

خوب واسه امروز فکر کنم کافی باشه تابعد ......... یاحق

نظرات 5 + ارسال نظر
سهیلا 1384,09,19 ساعت 08:08

سلام
بازهم کارت عالی بود.تولد هفت شهر عشقت هم مبارک.البته شهر ما هم هست.امیدوارم همیشه تو کارات موفق باشی.

کریمی 1384,09,19 ساعت 12:45 http://dostanehha.blogfa.com

بنام خدا
سلام...خوبی...ممنون که سرزدی...
آپ کردم...منتظرت هستم...
یاعلی
خدانگهدار

حامد 1384,09,19 ساعت 18:11 http://joojetighi.blogsky.com

سلام عالی بود
اسم لینک بده بزارم......


*سلام دوست عزیزم! وبلاگ زیبا و لطیفی دارید . همین نزدیکیهای وبلاگ قشنگ شما ، همسایه ای هست که قلب خونش واسه حضور شما میتپه . اون خونه منتظر ِ که شما بیاین و با دقت گوشه گوشه اش رو ببینید . صاحب خونه دل شما رو خیلی دوست داره و به این امیدواره که حضور شما و نظر پر مهرتون گوشه ای از آرزوی اون که شادی و خوشحالی ِ شماست رو برآورده کنه . پس قدم رنجه کنید . همیشه شاد باشید و در پناه یزدان *

فرزانه 1384,09,29 ساعت 02:05

سلام .. ضمن خسته نباشید .. من موفق نشدم کرک برنامه آخری و خود برنامه‌ی اول رو دانلود کنم. ارور می‌دهد. اگر ممکن است یک بار دیگر بگذارید .. با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد