شب چله

میلاد هشتمین رهنمای سعادت علی بن موسی الرضا مبارک

کعبه و بتخانه سنگ آستانی بیش نیست              در تلاش وصل صاحب خانه می باید شدن

دانلود موزیک

      
 چهارشنبه شب یلداست یه وقت یادت نره از حالا تو فکرش باش که هندونه و آجیل رو استاد کنی

چند تا هم عکس هندونه توی فتو بلاگ میتونی ببینی و اگه خواستی هندونه شب یلدای خودتو اینجوری تزیین کن

 

 شب عاشقان بی دل چه شب دراز باشد

اگه تو هم مثل من توی هندونه و آجیل شب یلدا موندی پس بیخیال حافظ شو و اینو بخون
 شب گشنگان مفلس ، چه شبی دراز باشد
که شکم به قار و قورش ، چو نوای جاز باشد
نه شکم ، که طبل و کوس است ! از آن کودکانم
ز عیال این نوا چیست >! که جانگداز باشد
بگذار تا کمربند ، کنم دوباره محکم
که به بند ، حکمتی هست که چاره ساز باشد
نکنم شکایت اینک ، من اگر ز رفتن برق
ز سرم پریده برقی ، که یقین  سه فاز باشد
چه خوش است آنکه یکروز به روزنامه خوانم
به دکان پی نظافت ، به کسی نیاز باشد
من از آن سبب که شاید بخورم به خواب دیزی
دهنم به وقت خفتن همه شام باز باشد
چو خوراک نان خالی است ، میان سفره ی ما
پس از این چه احتیاجی به اجاق گاز باشد؟
شب جشن و میهمانی ، بخوریم نان قندی
که به خانه میوه ی ما ، ترب و پیاز باشد
شد اگر پنیر اعلام ، بروم به جستجویش
اگرش به چین و ماچین و اگر حجاز باشد
کوپنت چو گشت مفقود ، چه سود زنده ماندن؟
که کوپن به زندگانی ، سند و جواز باشد
خود من ندارم آهی ، که کنم به ناله سودا
زن من به فکر صغری است ، که بی جهاز باشد
تو شنیده ای ز من لیک هنوز هم ندانی
شب گشنگان مفلس چه شبی دراز باشد

و باز هم یلدا

همه در گریه و مرغ دل من خندان است                            کار دیوانه همین است خدا می داند
شب یلدا و دلم در طلب دیدارت                                      فرصت امشب چو نگین است خدا می داند

خوب چون آداب شب یلدا از رسوم قدیمی و باستانی ما ایرانیهاست و ایرانیها هم اهل شعر و ادب پس بخش کامپیوتری رو هم یجوری به شعر پیوند میزنم

chat با خدا
یادته روزی که به لیست بنده هات addام کردی؟
یادته salamت کردم تو هم salamام کردی؟
یادمه حرفتو گوش نکردم. بهم گفتی: آهای بچه چی کار کردی؟
شاید به خاطر همینه که offlinمو reply نکردی؟
وای؛ شایدم که ignore ام کردی؟
واااای؛ نکنه از لیستت بنده هات deletام کردی؟
پس بگو چرا pm میزارم جواب نمیدی
نه؛ ولی تو با معرفت تر از اینائی
خدایا؛ توای که فقط بهم دروغ نمیگی
پس چرا تو بهم جواب نمیدی؟
خدایا من ignore شده روزگارم
حالا که اینطوره منم ولت نمیدم
اینقدر buzz میزنم تا تو جواب بدی
راستی؛ بازم یادت رفت امیلهامو جواب بدی
تا وقتی جواب ندی منم buzz میزنم
اگه جواب ندی دیگه قهر میکنم
خوب میدونم سرت شلوغه خدا جون
ولی میدونم که دلت برام نگرونه خدا جون
یعنی میاد یه روز که webcam تو روشن کنی؟
ما رو به دیدنت invite کنی؟
خدایا accont داره تموم میشه
میخوام یه چیزی بگم روم نمیشه
خدایا tell بهت بدم؛ زنگ میزنی؟
آخه خدا تو چرا به ما tell ندادی؟
خدایا؛ یه چیزی بگم دیگه میرم
خدایا؛ به خدا خیلی دوست دارم

بدون شرح

نظرات 3 + ارسال نظر
پانیذ 1384,09,25 ساعت 15:57 http://migooyam.blogsky.com

سلام اول اینکه جالب بود که یه بهمنی پیدا کردم و مفتخرم که بگم این پیام رو یه بهمنی واست مینویسه
دوم اینکه مطالبت جالب و خوندنی بودند
دوست داشتی به منم سر بزن

خوشحال باشی

کریمی 1384,09,26 ساعت 10:31 http://dostanehha.blogfa.com

بنام خدا
سلام...خوبی احمد......
بابا خیلی بی معرفتی ........آپ میکنی چرا خبرم نمی کنی..
منم آپ کردم ...یه سری بزن...
یاعلی
خدانگهدار

review 1384,09,28 ساعت 11:30 http://review.blogfa.com/

جالب بید... لینک دادم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد