اعتیاد اینترنتی

 ....ادامه

برخورد
سردار پی‌سی‌نژاد فرمانده ستاد مبارزه با اعتیاد اینترنتی اعلام کرد با فروشندگان کارت‌های مخدر اینترنت به شدت برخورد خواهد شد. وی گفت: ما علاوه بر دستگیری چندین نفر از معتادان در چت‌پارتی‌ها و سردَم‌نت‌هایی که قبلاً به آن کافی‌نت می‌گفتند از آنها مقادیر زیادی اکانت اینترنت گرفتیم که همگی اعتراف کردند از عوامل استکبار جهانی نظیر مایکروسافت گرفته‌اند. وی گفت ما از اینترپل خواسته‌ایم که سرورها و آزمایشگاه‌های تولید مخدرات اینترنتی مثل مایکروسافت و آی‌بی‌ام را ببندند.

 

 برخورد نزدیک از نوع چینی
چین چند میلیون معتاد اینترنتی را به دریا ریخت. به گزارش نشریه شی‌هواچن دولت چین تصمیم گرفت میلیون‌ها معتاد اینترنتی خود را به دریا بریزد. سخنگوی دولت چین در پی این اقدام گفت: آخیش راحت شدیم از بس فیلتر کردیم. این طوری خیلی مقرون به صرفه‌تره.

این ترانه هم یه کار کاملا اختصاصیه

طراحی و تهیه و تولید از خودم و خواننده میلاد

دانلود موزیک

شایعه
چند وقت پیش شایع شده بود که رضا صادقی یه ترانه روسی خونده من مونده بودم که این بابا از بندر که اومد تهران زبون فارسی رو به زور یاد گرفت یهو چی شد ترانه روسی خوند

ترانه کذایی رو گوش دادم دیدم مشکوک میزنه شما هم گوش کنید

دانلود موزیک

با نرم افزار های مخصوص ویرایش (EDIT ) فایل های صوتی که برعکسش کنی میشه این

دانلود موزیک

یعنی اینکه یه بابایی میخواسته ملت رو بزاره سر کار

و به همین بهانه یه نرم افزار ویرایش صوت معرفی میکنم که کارش معرکه ست و یکی از کارایی که میکنه همین برعکس کردن همه و یا قسمتی از فایل صوتیه البته کارای زیادی انجام میده که اگه به این برنامه ها نیاز یا علاقه داری بهتره خودت ببینی

نرم افزار Audio Editor Gold ورژن ۷ که میتونی از اینجا دانلود کنی با حجم ۸.۶۱ مگ و از اینجا هم کرک اونو دانلود کنی و بصورت کامل از برنامه استفاده کنی

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست عزیزم !
الان برای اینکه بگم پست جدید وبلاگم رو آپ دیت کردم اومدم پیشت.
بزودی دوباره میام تا متن زیبات رو بخونم و من هم نظری در خور متن زیبات برات بنویسم . با حضورت خوشحالم می کنی .
در پناه خدا .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد