روش رد شدن از سد امتحانات دانشگاه

اول بخاطر اینکه هفته گذشته نتونستم آپ کنم ببخشید یه کم گرفتار بودم

هرچند که شما خیلی خوشبحالتون شد که لااقل یه هفته از شر من راحت بودید ولی این خوشحالی دیری نپایید و من برگشتم سُر و مُر و گنده

خوب این هفته واسه دانشجویان عزیز که به سختی گرفتار امتحانات هستن یه راه حل ارائه میکنم که خیلی راحت درس ها رو پاس کنن

شما میتونید برید پیش یه دعا نویس براتون یه دعا و دستورالعمل بنویسه ولی من میخوام به سبک سایت های دانلود که نرم افزار و کرک رو ارائه میدن این دستورالعمل و دعا رو اینجا بزارم برید حاشو ببرید

شما باید هفت شب قبل از امتحان ساعت ۳ شب از خواب بیدار شید و برید توی حیاط یا بالکن و ۱۵ دقیقه توی هوای سرد بایستید بعد برید دست و صورت رو با آب سرد بشویید حالا برید راحت بخوابید

تا هفت شب این کارو تکرار کنید و شب هفتم بعد از اینکار قبل از خواب این دعا رو بخونید

الهی ادرکنی پاسً تٍرمی به نمراتٍ دَهی و گاهاً دوازدهی حفظً مِن مشروطی و فلجاً استادی و لغواً امتحانی . آمین !

خوب حالا برید با خیال راحت بخوابید و صبح هم شاد و سرحال و با اطمینان برید سرجلسه

با آرزوی موفقیت برای شما

سخن بزرگان

ای بنده من

آن وقت که تو به نماز ایستاده ای

آنچنان به سخنان تو گوش میدهم که انگار همین یک بنده را دارم

ولی تو چنان غافلی که گویی هزاران خدا داری

****************************************

طلا را آتش نرم میکنه  زن را طلا  و مرد را زن   * ناپلئون بناپارت*

****************************************

کسی نمیخواد تولدم رو تبریک بگه؟ بابا دیروز روزی بود من جهان رو با وجود خودم منور کردم

۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷

شعری از شاعر معاصر : شیر فرهاد 

ناگهان پرده بر انداخته ای یعنی چه ؟           مست از خانه برون تاخته ای یعنی چه ؟
 
عشقشون پت وزده چنپره بر زنگیم             سهم دل خشکه نپرداخته ام ای یعنی چه ؟
 
ای کیانوش که با ما وزده شطرنجی             شده چلمنگ و فقط باخته ای یعنی چه ؟
 
نو  دیدی که سحرناز به روی لیلون              باز هم خنجر خود آخته ؟ ای یعنی چه ؟
 
واو کن چشم و بین گرد نخود چی فوکوله     کار ای دو برره ساخته ای یعنی چه ؟
 
بو فضل شعرا حافظ طنز است و بگور           پیش او لنگ وینداخته ای یعنی چه ؟
 
هرکه پنداشت تو زتعریف طنزت فوکولیه       فعل معکوس تو نشناخته ای یعنی چه ؟
 
زنخدون تو چال اسکندرون بید                   دل مو کله پا گشته در اون بید
 
دومن گرد نخود مصرف وکردم                    فراغ شون پتت نئشه پرون بید
 
زعشقولی منو ویلون وکردی                   زغم عین نی قلیون وکردی
 
همه وزن دو بیتی ها مو چلمنگ !           مفا لیلون مفا لیلون وکردی!

توی بخش موزیک همیشه سعی میکنم موزیکی براتون بزارم که کمتر توی سایت های دیگه باشه و بیشتر به معرفی موزیک های گمنام البته توی ایران بپردازم واسه همین امروز یه موزیک بسیار زیبا از کشور آلبانی براتون میزارم با صدای Sinan Vllasaliu که همیشه در صدر لیست اولین های موزیک توی کشور خودشه و معمولا اوله . موزیک Selman Kadria از آلبوم Luj moj Kosovare  حتما گوش کنید هم شاده و هم ریتم جالبی داره زبون موسیقی هم که یه زبون بین المللیه

دانلود موزیک

یه SKIN زیبا بمناسبت کریسمس واسه WINAMP . روی عکس کلیک کن تا دانلود بشه

یه mp3 player برای عاشقای موزیک

البته بر عکس هم نوعان خودش که روز به روز کوچیکتر میشن این یکی یه کم بزرگ به نظر میرسه . اینقدر بزرگ که کار مبل رو هم میکنه

توضیحات بیشتر اینجا

از روز اول محرم توی وبلاگ کربلا آنلاین منتظر عاشقان حسین هستم

نظرات 6 + ارسال نظر
فربد 1384,11,08 ساعت 02:04

مثل همیشه خوب بود احمد آقا
کم کم داریم اماده می شیم واسه محرم ،
بای

سلام وبلاگ جالبی داری
موفق باشی
بای

نازنین(زندگی) 1384,11,11 ساعت 12:52

دوست عزیزم من قرار بود اول محرم مطلب جدید بنویسم /اما منتظر شما هستم / به احترام شما و چند نفر دیگر تا یکشنبه منتظر حضورت هستم
حتما" یک سر بزن /شاد باشی

نازنین(زندگی) 1384,11,11 ساعت 12:56

سلام مطالب عالی است /دوباره میام

نازنین(زندگی) 1384,11,11 ساعت 16:20

سلام خدمت آقا احمد عزیز :
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰تولدتان مبارک ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
بهترین و ناب ترین و زیباترین آرزوها را برای شما از خداوند متعال خواستارم .
و اما هدیه من : لینک های زیر برو امیدوارم براتون جالب باشه
http://www.iranmatch.org/personality/index.php تست شخصیت شناسی
http://www.iranmania.com/fun/funny_texts/married.asp عکسهای خنده دار را ببینید
http://www.cartoline.it/pics/_zoom_flash.htm?immagine=scherzi_150404_01.swf قهوه بنوشید
http://tinypic.com/fk5nvc.jpg ابرو زیباست
http://tafrihi.com/flash/happy.htm هدیه کریسمس
http://www.photo.net/photodb/folder?folder_id=302487 عکسهای هنری
شاد و موفق باشید

[ بدون نام ] 1386,06,23 ساعت 16:37

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد