دلالی تا مرز خدا

این پدیده دلالی تا کجاها که نفوذ نمیکنه

حالا هِی بشنید بگید مبارزه با فلان و بَهمان

من که از اون دنیا خبر ندارم چون هر کار میکنم نمیتونم کانکت بشم ولی احتمال میدم با قدرت نفوذی که در جماعت دلال سراغ دارم احتمالا زمینهای بهشت و جهنم رو هم بردن توی بورس

حالا چرا این حرفو میزنم ؟ ... عرض میکنم

جسته و گریخته توی خبرای روزنامه میخونیم که پیش فروش  قبر انجام میشه و این جماعت زبل هم با خریدن قبرهای دونبش و مشجر و با صفا و خوابوندن توی آب نمک بعد از مدتی به مرده های مرفه بی درد به قیمت گزاف میفروشن

اختلاف طبقاتی حتی توی قبرستون بیداد میکنه و فقر و بیچارگی حتی توی قبرستون هم دست سر انسان بر نمیداره

کاش در قالب سهام عدالت چند تا قبر دهها میلون تومنی هم به پا برهنه ها اختصاص داده میشد تا لااقل توی گور حاشیه نشین گورستان و زاغه نشین نباشن

 

«وقتی که به انتهای جاده زندگی میرسم
وقتی که بسته شدن  پلکهایم نوید رفتن میدهد
چشمانـم در  غبار خوش خیالی  پنهان می‌شود

دلال من!
دستهایت را کم دارم و گور های احتکار شده ات  را.
وقتی در کشو سردخانه  لـم می‌دهم
و سرمایی که خدا نصیب مرغ و ماهی و بره کند
سکوت دیوارهای خاکستـری را کامل می‌کنند
حتی  صدای شهر را نمی شنوم
و غفلتی را به یاد می‌آورم
و ندایی که میگفت :


وقتی که جیک جیک مستونت بود
وقتی که در سکوت گورستان فاتحه ای بر قبر اموات میخواندی
وقتی که گوشهایت برای شنیدن صدای پای گور خوار کر بود
وقتی که از بالا رفتن قیمت آپارتمانت کیف میکردی 
نمیدانستی که گورستان هم بورس دارد و قبر دونبش هم کلاس

غریبانه برکفن چنگ میزنـی، غریبانه

کاش پیش خرید کرده بودی
کاش هـمان‌ طور که برای آخرت خود ثواب پس انداز میکردی  قدری هم به فکر یک گام قبل از آن هم بودی
قبر داشتنت دشوار است
و قبر نداشتنت نا مـمکن ...»

ترانه غریبانه با صدای احسان خواجه امیری

هرچی قبر توی بورسه مال تو
هر چی قبر درب و داغون مال من
اون قبرای با گل و بستان مال تو
این قبر تاریک و خاکی مال من
منم و حسرت با تو همجوار شدن
تویی و از شر من رها شدن

دانلود موزیک

نظرات 1 + ارسال نظر
ابربهیم 1385,08,27 ساعت 10:32

کا دمت گرم خدا باطری اتمی بهت بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد