چه میکنه این تکنولوژی

قالب رو عوض کردم و اگه لطف کنید نظرتون رو بگید ممنون میشم در ضمن قسمت گفتمان رو هم اضافه کردم که بجای قسمت نظرات توی این قسمت هم میتونید راحت تر نظرات خودتون رو بفرماییدو اگر دوست داشته باشید که با این حقیر (اکثرا آنلاین هستم)و یا بقیه دوستان یه چت آنلاین داشه باشید میتونید با کلیک روی چت روم ٬ وبلاگ رو با چت روم داشته باشید. این قسمت اول تکنولوژی  و اما بقیه قسمت ها:

چند تا پست قبل در مورد آینده انسان نوشتم و اینکه به نظر من وضعیت انسان از بعضی لحاظ چطوری میشه

یه قسمت هم در مور مالکیت انسان آینده که به صورت دارایی های آنلاین و یه سری user و password خواهد بود

با چنین وضعیتی اگه این مرحوم مغفور بعلت فراموشی یا شیطنت که بخواد حال ورثه رو بگیره این اطلاعات رو نده و دستشو بزاره توی دست جناب عزراییل و یه حموم مشتی آخرتی (ِغسل میت ) بره و بعدش توی هتل قبر واسه خودش لم بده و به ریش مردم عزادار !!!! آی بخنده آی بخنده آی بخنده

نترسین بابا پس تکنولوژی واسه چی خوبه یک پدری ازش در میارن مگه الکیه مال ورثه رو حبس کنه و بره ؟

یه سری دانشمند که احتمالا بابای خر پولی دارن و میترسن این بلا سرشون بیاد نشستن و عقلا شون رو ریختن رو هم و به روشی دست پیدا کردن که میتونن یه سری اطلاعات رو حتی بعد از مرگ از مرحوم مغفول مجبور محبوس در بیارن

پس با این حساب دیگه شب اول قبر فقط نکیر و منکر نیستن که میپرسن چرا چنین کردی و چرا چنان کردی ؟ بلکه یه هیئت هم با مجوز دادگاه هی میپرسن چرا چنین نکردی و چرا چنان نکردی ( چرا user و pass رو ندادی)

خدا به داد مرده های از این به بعد بسه که عزای نکیر و منکر و گرفته بودن حالا این یکی هم اضافه شده

پس بشتابید تا کار سخت تر نشده خیلی ببخشید با عرض معذرت البته من واسه راحتی خودتون میگم بازم عذر میخوام  برید زودتر بمیرید

و اما کشف بعدی دانشمندای بیکار و فضول

ژن عشق واقعی هم کشف شد

یعنی اینکه با یه آزمایش و اندازه گیری و شمارش یه ژن مشخص میتونن بفهمن که عشق یه نفر چقدر واقعیه

خوب حالا با این کشف وضع ازدواج ها به چه شکل در میاد

فعلا شما اگه ژن عقلتون کم شد و قصد کردید برید ازدواج کنید بعد از طی مراحل آسون !! خواستگاری و زدن مخ طرف مقابل و خونواده محترمشون ٬ باید برید آزمایش خون و اخیرا ایدز و .................  بدید .

ولی بزودی باید ژن های عشق شما هم آزمایش بشه ٬ پس یه آزمایش هم اضافه تر باید بدید تا شما باشید الکی ادای لیلی و مجنون رو در نیارید و بعد از چهار روز بزنید توی سر کله هم و هی آمار طلاق و پرونده های دادگاه خونواده رو ببرید بالا و سوژه بشید واسه هزار راه نرفته سیمای ضرغامی

پس بلانسبت شما گلاب بروتون اگه میخوای بندازی جاده خاکی زودتر دست بکار شو تا این آزمایش هم برقرار نشده

حالا ببینید من کی گفتم ها بعد نگید نمیدونستم اگه سالمندی و پولدار پس برو ............  و اگه جوونی و در شرف ازدواج عجله کن بابا

حالا یه ترانه قشنگ و با حساس گوش کن از ویتنام و واسه اینکه من خیلی دموکرات هستم و اتفاقا صبح هم یه پرس حقوق بشر با دموکراسی انداختم توی خندق بلا و بقول ستاره شهیرشرق ٬ حسنی ٬ من امروز خیلی دموکراسی هستم٬  این ترانه رو ٬ هم مردونه میزارم و هم زنونه حالا تو هرکدوم رو خواستی گوش کن

ترانه anh con no em با صدای خانوم thien kim

دانلود ترانه

ترانه anh con no em با صدای آقای Gia Luu

دانلود ترانه

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام استاد گرامی
قالب خیلی شیک و زیبا شده است .
متن را هم خواندم /جالب بود .اجازه می دهید در وبلاگم بگذارم ؟؟
شاد و موفق باشید.

نازنین 1385,11,27 ساعت 19:40

سلام .خواهش می کنم .اختیار دارید .شما سرور و استاد من هستید .من هیچگاه فراموشتان نمی کنم و نخواهم کرد .
ممنون از لطفتان . شاد باشی برادر عزیزم./

نازنین 1385,11,30 ساعت 18:02

سلام . من مطلب زیبای شما را با ذکر منبع در وبلاگم گذاشتم .اگر یک موقع از اینکه نامتان و نام وبلاگتان را نوشتم راضی نبودید ؟حتما در طی یک کامنت به من بگویید /من حذفش می کنم و می نویسم این متن مال یکی از دوستان است /
؟؟خلاصه هر جور شما می خواهید .یک موقع مشکلی بوجود نیاد/؟!
شاد و موفق باشید.

فربد 1385,12,06 ساعت 00:37 http://ieee85.blogfa.com

سلام
خوبی ..؟
خیلی دوستون داریم ها ...
می شه عیب هایه مارو بگیری
اگه قابل باشیم
یا علی

نازنین 1386,01,01 ساعت 12:24

سلام . سال نو مبارک .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد