ویژه نامه نوروز ۸۶

 اول سخن با نام خدا اولین پست سال جدید رو خدمت دوستان شروع میکنم

بعد عرض پوزش فروان بخاطر دیر خدمت رسیدن که بعلت مسافرت بود که قبل از عید شروع شد و تا الان ادامه داشت

و بعد تر عرض تبریک سال جدید و آرزوی بهترین ها برای شما در سال جدید

و بعد ترتر اینکه توی جاده بودم که خبر مرگ اٍ اٍ اٍ اٍ ببخشید نمیدونم این اول سالی ما را چه شده ست

خبر دستگیری شهرام جون رو از رادیو اُتُول شنیدم که بی اختیار این کلمات در ذهنم شروع به ترنم و ایضاً ترقُص کردند ( بابا حالا شما گیر ندید که ترقص قانوناً ممنوعه چون هم توی بیابون بود که خیلیها واسه اینکار سر به بیابون میزارن و هم اینکه اصلاً توی ذهنم بود و ظهور و بروز بیرونی و بصری نداشت)

شهرام گمگشته باز آید به زندان (هتل اوین) غم مخور

اوین احزان شود روزی گلستان غم مخور

خب این موضوع که بیات شده بود و از تاریخ مصرفش گذشته بود ولی این یکی داغ داغه

آقا امیر ملقب به قلی نمیدونم معرف حظور انورتان هست یا نه ولی بهتره که باشه چون بقول ابراهیم نبوی من دارم میگم  یه ترانه تقریبا به سبک رپ خونده به اسم آمریکا آمریکا که اول ترانه یه اشاره آی به ایتالیا داره که فکر میکنم واسه اکثر شنوندگان جوان و بعد از انقلابی مفهوم نباشه

Gholee

دانلود ترانه

 

چون مثل این میمونه که شما یه کتاب دو جلدی رو از جلد دوم شروع به خوندن کنی

و اما داستان ایتالیا

قبل از انقلاب یه سریال طنز از تلویزیون پخش میشد به اسم ایتالیا ایتالیا که نوذر آزادی و  شهلا ریاحی بازیگران اصلی این سریال بودن و این موزیک تیتراژش بود ولی خوب خود همین تیتراژ هم تقلیدی بود از ترانه ای از گروه بانی ام (Boney M)  (روی عکس کلیک کنید تا تیتراژ رو بصورت فیلم و باحجم حدود ۵.۵ مگ ببینید)

Italia Italia

و یا بصورت صوتی اینجا بشنوید

دانلود ترانه

حالا با شنیدن صدای دوم فکر کنم ترانه آقا قلی رو بهتر متوجه بشید و اما ترانه گروه بانی ام رو هم بشنویم فکر کنم خالی از لطف نباشه

ترانه ما بیکر Ma Baker از گروه بانی ام (Boney M) ( واسه دیدن ویدیو این ترانه روی عکس کلیک کنید)

دانلود ترانه

 این از داستان و منشاء این ترانه و اما فردا روز سیزده بدره و بد نیست حالا که زدیم تو کار زیر خاکی یه گریزی هم به زیرخاکی های این روز بزنیم

دانلود ترانه

 حالا با تمام این حرفا میدونستید نظر شهید مطهری درباره سیزده بدر چیه؟

اگر نمیدونید پس بشنوید

دانلود

 بقول رئیس جمهور محترم خسته شدید ؟ پس کی خسته است ؟

 تا بعد .......