بازگشت

سلام سلام سلام
خوب یه چند ماهی نبودم و شما هم از شر من راحت بودید
البته اینجا نبودم ولی در یه گوشه دیگه از این دنیای مجازی مشغول بودم و گرفتار ، واسه همین فرصت نشد به اینجا هم برسم
شاید بعضی از دوستان فکر کردن که کرکره هفت شهر عشق رو پایین کشیدم ، ولی باید بگم که نخیر انشاالله که اینگونه نخواهد شد بقول این خانوم با شخصیت تاجیک ( شبنم ثریا) که فرمود هنوز اول عشق است

 

Powered by eSnips.com

از این به بعد موزیک ها رو بصورت MP3 و با PLAYER جدید میتونید بشنوید و به دو صورت کامل برای اونایی که از اینترنت مثلا پرسرعت استفاده میکنن و یک فایل هم بخشی از موزیک برای اینترنت ذغالی

برای دانلود موزیک ها هم باید روی Track Detail روبروی فایل مورد نظر کلیک کنید تا به صفحه موزیک منتقل بشید و اونجا تقریبا پایین صفحه سمت راست کزینه دانلود رو کلیک کنید

فعلا اینو داشته باشید تا برگردم

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام برادر من همون هکری هستم که راجع به من صحبت کردی , لطفا به من ایمیل بده ببینم چه خبره دنیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد