پوزش

سلام
میخواستم عرض کنم که متاسفانه توسط یک سارق ناجوانمرد کامپیوترم با تمام تجهیزات به سرقت رفت و دنبال مراحل اداری کار هستم فعلا یک کفش پاره شده تا ببینم به کجا ختم میشود و اصلا نتیجه حاصل میشود یانه
بنظر شما آخر این پرونده چی میشه
انشاالله به محض فارق شدن از تشکیل پرونده دنباله بحث اصلی رو ادامه میدم

فعلا بریم اطاق فرمان

راستی برای اطاق فرمان باید حتمابرنامه
real player
داشته باشید

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام . با کمال تاسف و تاثر از این سرقت ناجوانمردانه باید عرض کنم که واقعا زیبا کار کردید . من که حالی بردم بقیه رو نمی دونم . تازه افتخارم هم اینه که اولین نظر رو توی تمام عمرم می ذارم . امیدوارم هر چه زودتر سارق(ان) عزیز و گرامی پیدا بشن و شما هم یه حالی ببرن البته ناگفته نماند که انشاالله کامپولوترتونم هر چه زودتر با سارق(ان) عزیز و گرامی (ملعون) پیدا بشه . دیگه عرضی نیست . یا حق

افضلی 1382,10,02 ساعت 08:47 http://www.afzali.co.sr

سلام
خسته ناشد
به من سر بزن نظر بده

سپهر 1382,10,07 ساعت 20:01 http://avazeghoo.blogsky.com

be nazare man computer peida nemishe akhe khooodetooon behtar midooonid ke personele niroooye entezami cheghad zahmatkeshan

کار کار عوامل فرشیده شک نکن دزد نزدیکته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد