نظراتی درباره خانومها


سقراط میگه : وقتی شما ازدواج میکنید اگر همسر خوبی گیرتون بیاد شما آدم خوشبختی هستید ولی اگه همسر ناجوری به تور شما بخوره بدون شک فیلسوف خواهید شد

فروید : بزرگترین سوالی که من هرگز نتونستم برای اون جوابی بیابم اینه که (یک زن براستی چی میخواد)

واما نظرات بعضی از آقایون که نخواستن نامشون فاش بشه فکر نکنین از ترسشون بوده ها نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اصلا!!!!!!!!

من دوبار ازدواج کردم و هر دوبار بد شانسی آوردم بار اول همسرم منو ترک کرد ولی دومم حاضر نیست منو ترک کنه
برای همسر من مهم نیست که من بیرون از خونه چه غلطی میکنم . همینقدر که بدونه به من خوش نمیگذره خیلی خوشحاله
همسر من همیشه از دوچیز  گله داره : یکی اینکه لباس کافی نداره و دیگه اینکه جای کافی واسه لباساش نداره
هر مردی بخواد ازدواج موفقی داشته باشه باید دهنشو ببنده و حساب بانکی شو برای همسرش باز نگه داره
وسخنان آخرین باز مانده شجاعان :
ازدواج تنها جنگیه که شما با دشمنتون توی یه سنگر میخوابید




ممنون میشم اگه برداشت و توصیف خودتو از این عکس برام بنویسی

اینم یه موزیک متال که ظاهرا واسه گرفتن مجوز از وزارت ارشاد کلی دوندگی کردن





نظرات 4 + ارسال نظر
شاهد 1383,03,27 ساعت 11:49 http://castle.blogsky.com

خیلی با حال بود.
موفق باشی.

سلام عزیزم قشنگ بود و با مزه
از فالب بلاگتم خوشم اومد
امیدوارم موفق و شاد باشی
یه جای لینک خوب پیش من داری خوشم اومد
خوش باشی و عاشق فعلا..........

سلام
وبلاگ قشنگی داری و خیلی ای ول که حال زن ها رو گرفتی مثلا
در هر حال اگه تبادل لوگو یا لینک می کنی
به من نظر بده

اهورا 1383,04,06 ساعت 11:01

عکس می گه زن و مرد برابرند اما مردا همیشه خوشند چرا خانوما نتونند کار سنگین کنند کار کار .اگه خوشبین باشیم حتما مرد قبلش بار رو دوشش بده البته خدا کنه بابا خانوما اونقدها هم نازک نارنجی نیستند
احمد حرف نداری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد