فاطمه زهرا سلام الله علیها

 

میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بر مسلمانان جهان و خصوصا خواهران مسلمان مبارک باد

در مدح آن حضرت :

باز من و جاری شطی ز نور
باز من و زمزمه های حضور
باز زلال نفس آب ها
روشنی و وسعت مهتاب ها
جشن و چراغانی آیینه ها
فصل غزلخوانی باد صبا
زمزمه هایی که خبر می دهند
مژده ز میلاد سحر می دهند
مژده  دری سوی خدا باز شد
سبزترین لحظه اعجاز شد
فصل گل آرایی سرمد رسید
بوی گل از باغ محمد رسید
باز شد از نور در دیگری
سر زد از آفاق ِ زمان ، کوثری
دانه ی الماس به بحر یقین
گوهره ی انجمن آرای دین
انجمن آرای زمان و زمین 
لاله بکارید که یار آمده
دختر زیبای بهار آمده
آیه نور است و گل باور است
لاله ی گلخانه پیغمبر است

همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها روز زن هم هست که آقایون محترم باید دست به جیب بشن و یه خورده سر کیسه رو شل کنن و واسه مامان هایی که مامان هم هستند از این چیزایی که عکسشو پایین میبینید بخرن که از مامان بودن اونها قدر دانی کرده باشن

و اما بعضی از مامان ها هم روم به دیفال کمی تا قسمتی بجای لطافت ٫ خشانت دارن و از اونجایی که اینجور مامانا از انگشتر به تعداد زیاد خوششون میاد بهتره از نمونه زیر تهیه کنید که علاوه بر جنبه کاملا تزیینی !!!!!! ممکنه بعضی وقتا بدرد کارای دیگه ای هم بخوره ٫ که خود مامانا بهتر میدونن کجا باید استفاده بشه و شما لازم نیست در اموراتی که بهتون مربوط نمیشه دخالت کنید

واسه بخش موزیک دیدم خواننده های ایرونی ترانه زیاد خوندن و شما هم شنیدید که غالباْ هم خیلی بی حال خوندن ولی این ترانه بنام مادر  رو سامی یوسف خواننده ترک خیلی با احساس خونده ٫ بشنوید :

 

دانلود موزیک

نظرات 3 + ارسال نظر

فکر کنم ایبار درسته پس من معذرت میخوام حالا حاضر به تبادل لینک هستی خبرم کن تا لینکت کنم سریع خبرم کن

منم لینکت کردم

علی 1385,05,10 ساعت 11:46 http://iranmusic10.blogfa.com

سلام وب خوبی داری واسه تبادل خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد