پست سوم

امروز حال خوشی داشتم ولی بعد از ظهر با یه تلفن بد جوری حالم گرفته شد که دیگه این پست رو نمیخواستم بزارم ولی بعد به خودم گفتم آخه مرد حسابی یه جوری دمق شدی که انگار این اولین باره که حالت گرفته میشه .خوبه که ۹۰ ٪ زندگیت همش حالگیری بوده و دیگه پوست کلفت شدی اینم روی اون خروارها پس بیخیال

خوب حالا که ما به واسطه پوست کلفتی حالمان خوش است اراده مان براین قرار گرفت که دو تا موزیک دیگه شما رو مهمون کنیم و صد البته بخاطر اینکه ما هر وقت بخوایم کمی تا قسمتی خوش باشیم باید دست به عملیات برون مرزی بزنیم پس یه موزیک اونوری میشنویم

 

اینم یه ترانه افغانی با صدای ماریا عیار امیدوارم این یکی رو خواننده های ایرانی ندزدند
نام ترانه : تو کی میایی

نظرات 9 + ارسال نظر

احمد جان سلام........منم نوشتن دوبارتو بهت تبریک می گم....وبلاگت خیلی زیباست.....دوست دارم بهت لینک بدم اگه اجازه بدی ...اگه دوست داشتی می تونیم باخم تبادل لینک کنیم..........اما خیلی خوشگله بلاگت (واقعا)

[ بدون نام ] 1382,11,10 ساعت 21:45

KA DAMAT GARMA ALEA AGAR BA FARSHID NAGARDE
کا دمت گرم شادم کردی با موزیکت بزرگ بشی چی میشی
البته اگر فرشید گولت نزنه واز راه بدت نکنه

سهیلا 1382,11,11 ساعت 09:32

احمد آقای گل زحمت کشیدی بسیار خوب وعالی بود.
نمره ۲۰ از من گرفتی.سربلند باشی.راستی قصه ات چی شد؟

سلام...تبریک به خاطر شروع دوباره... ولی من نتونستم آهنگ رو بشنوم...

خداوندا دلم پر ناله و آه ... غم دوری برایم هست جانکاه...

حسین 1382,11,12 ساعت 21:30

خیلی قشنگه آدم حالی می بره بعد انشالله همیشه همین طور زیبا باشه اما من موزیک real نتونستم بشنوم ولی بقیه خیلی خیلی قشنگ بود

موزیک ترکیه؟ باحال بید .. موفق باشی

سلام ..
آقا دستت درد نکنه خیلی عالی بود کارمو راه انداخت...
بازم ممنون...

سلام.انشاا... که همیشه خوش باشی. ما که نتونستیم آهنگاتو بشنویم. التماس دعا. یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد