دعای کمیل

امشب اینجا رو در اختیار دوست عزیزم رضا و زحمت کار رو به گردن ایشون میزارم اجرش با امام حسین 


سفینهالبحار ۱/۶۱۳ --کتاب القطره ص ۳۰۳ جلد اول: ابن عباس می گوید از امام حسن (ع) پرسیدم :شما طوری به امام حسین احترام میگذارید که گویا او از شما بزرگتر است ؟ امام حسن فرمودند: انی لاهابه کهیبه امیرالمومنین(ع) یعنی: من از امام حسین (ع) همان هیبتی را دارم که از امیرالمومنین داشتم

از امام صادق(ع) پرسیدند شما حجت خدا بر مردم هستید پس چه کسی بر شما حجت است فرمودند: جدتی فاطمه الزهرا حجه الله علینا یعنی:بی بی فاطمه زهرا حجه خدا بر ما است پس سزاوار است که خیمه های فرزندش حسین را به آتش بکشند آتش به لانه مرغی نمی زنند گو خیمه خیمه آل عبا نبود


امشب بخاطر اینکه شب جمعه ست بهتره به یه دعای کمیل گوش کنیم و یه خورده به خدا نزدیک تر بشیم و طلب مغفرت کنیم
التماس دعا
بریم اطاق فرمان

 

  

  

 
  
نظرات 4 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز...اینجا خیلی قشنگه که......وای خیلی خوشم اومد...طبق گفته خودت لینکت رو گذاشتم عذر میخوام اگر دیر شد...منتظر حضور سبزت هستم..بارانی باشی و عاشق

رضا 1382,12,08 ساعت 07:02

پرده چون ماه من از چهره تابنده گشود ماه رويان جهان را ز دل آرام ربود همچو يوسف چو قدم بر سر بازار نهاد ماه مجلس شد و بر رونق بازار فزود پيش پيکان بلا سينه سپر ساخت ولی پيش دشمن سر تسليم نياورد فرود خسروا خسته دلان را به نگاهی بنواز که بود عاشق مسکين به نگاهی خشنود دکتر رسا خراسانی

مینا 1382,12,08 ساعت 12:01 http://mina123.blogsky.com

احمد عزیز سلام
خوبید؟
ممنونم که سر زدید به من و نظر پر مهرتون را گذاشتید برام...
راستش من متاسفانه تا چند لحظه پیش که پیغامتون را دیدم در بلاگم...افتخار آشنایی با شما رو نداشتم...فکر میکنم اون مینا خانمی که برای شما پیغام میذارند بدون درج نامشون دوست دیگری هستند...البته منم از این به بعد اینجا پیغام خواهم گذاشت ولی اسمم و نام بلاگم و حتما مینویسم...
از آشنایی با شما خوشحال شدم...
شاد...پیروز و پاینده باشید...

مینا 1382,12,08 ساعت 12:02 http://mina123.blogsky.com

راستی یادم رفت ...من لینکتون را در لیست دوستانم میگذارم...
موفق باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد