اندر روایت بوفه

بوفه بر وزن کوفه صغار مطاعم را گویند که بهر رفع حاجت گرسنگی و ایضا تشنگی در کنار دوایر دولتیه و خصوصیه و تعاونیه، عمارت کنند،و بر جان آینده و رونده خسارت کنند.علمای علم لغت را اتفاق بر این است که بوفه مرکب است از بو+فه وان را علت العلل این باشد که بر بوی بعض آن جز فرار راه نجات و سبیل حیات نباشد.

پرده ی معده میدرد اغذیه ی بیات تو                        بوی ممات میرسد از در بوفه جات تو

و بوفه را انواع بیشمار ، و اقسام بی حصار باشد،لکن در رساله جامع الاقران فی شرح دانشگاه تهران بر دو قسم آمده است : یکی مختلط و دیگر غیر آن . و بوفه مختلط آن باشد که اناث و ذکور برای ورود و حضور تقدم و تاخری ندارند ، بلکه علی قول الراوی : ان اللیدیات فرستات ! و این نوع بوفه ها راکه در مکتب (دانشکده)  یافت شود مضرات فراوان باشد چنانچه مجنون الممالک ابو الکف حقوقی در باب چهارم از حسب حالش ذیل عنوان القصیده فی هجو یار ور پریده آورده است :

چون که گشته اختلاطش مایه فوت و فنا                       بر کنید ازبن بنای بوفه مکتب زجا
آنکه بودش بر میان هر دو چشمم جای پا                      یاد دارم روزگار وصل معشوق عزیز
لیک او را رفته بود اندیشه سوی نا کجا                         ما به فکر بذل جان در راه معشوق آمدیم
رفت سوی بوفه مکتب و ما هم از قفا                          روزی اندر کشف حالاتش به تعقیبش شدم
یار رو در روی دشمن پشت بر احوال ما                        ناگهان دیدم به چشمم آنچه را ناید به گفت
من که رفتم لیک روزی میرسد وقت شما !                    صد هزاران لعن بر آن بوفه مکتب کنید



خوب دانشجویی که از این مکتب فارق بشه میره مطرب میشه و چنین الحانی رو از خودش در وکنه

دانلود موزیک

آقایون و خانوما بهوش دخترا و پسرا بگوش بخش کامپیوتر و اینترنت

قول داده بودم که هفته قبل یه DFX SKIN رو واسه WINAMP براتون بزارم ولی متاسفانه بخاطر اینکه با کمبود پهنای باند مواجه میشدم اینکارو به این هفته موکول کردم

این فایل زیپ رو با حجم ۸۱۷ کیلو بایت دانلود کنید و بعد از باز کردن اول فایل نصب رو کلیک کنید و بعداز نصب  وین امپ رو اجرا کنید تا DFX اجرا بشه و با شماره سریال داخل فایل TXT اونو رجیستر کنید حالا یه موزیک پخش کن و لذت ببر

DFX Overview

مطلب بعد رو که همه شما اساتید میدونید ولی میگم شاید بدرد کسی بخوره

شما هم حتما برخورد کردید با سایتهایی که با یه اقدام بسیار غیر حرفه ای و بچه گانه کلیک راست رو قفل کردن که مثلا بگن مطالبشون خیلی استثنایی و مهمه و به محض کلیک کردن یه پنجره باز میشه حالا بسته به سلیقه طراح سایت یه پیامی رو به شما میده مثلا (کپی برداری از این سایت ممنوع) خوب عبور از این مانع خیلی راحته

شما همینطور که کلیک راست رو نگه داشتی کلید ESC یه بار فشار بده و بعد کلیک راست رو رها کن میبینی که پنجره باز میشه و گزینه های کلیک راست در اختیار شما قرار میگیره

و یا اینکه اون صفحه رو ذخیره کنید و بعد به پوشه اون مراجعه و هرچی رو که میخوای میتونی برداری و یا به قسمت Temporary Internet Files مراجعه کنی و اونجا عکس مورد نظرتو پیدا کنی که اینکار یه کم وقت گیر تره و اگه مطلبی رو میخوای کپی کنی ولی اجازه نمیده اگه Frontpage رو سیستم داشته باشی میتونی با کلیک کردن آیکون برنامه که توی نوار ابزار بالای اکسپلورر بغل آیکون پرینتر هست صفحه رو وارد این برنامه کنی و اونجا هر بلایی که خواستی سرش بیاری

نظرات 6 + ارسال نظر
سهیلا 1384,10,03 ساعت 14:53

سلام
وبلاکتو دیدم .زحمت کشیدی البته خیلی گیرا نبود مثه کارای قبلیت.اما بازم حرفی واسه گفتن داشتی.موفق باشی

نازنین(زندگی) 1384,10,04 ساعت 13:24

سلام : دوباره میام . موفق باشی

آتیش 1384,10,04 ساعت 21:54 http://www.dovenah.com

متن زیبایی نوشتی مرسی به من سرزدی...

سلام دوست عزیزم !

خوبی؟ خدا رو شکر ....

آپ دیتم٬ دوست دارم بیای پیشم و استفاده ی لازم رو از این پست ببری٬این یکی با همه ی پست های قبلی فرق داره و تو این بهم ریخته گی های امروزی میتونی آرامشتو بدست بیاری.

میخوام نظرتو بدونم...

من چشم براهت می مونم ...

« مسعــــــــود »

سلام دوست عزیز اگه مایل به تیادل لینک هستی به من نظر بده و یک سر هم به من بزن

سلام: همه را خواندم عالی بود

راستی این عکس شماست؟/ من همیشه فکر می کردم شما ۲۴ سال هم کمتر دارید .

در این عکس که دست این خانم زیباست شما۴۲ سال دارید .

آمدید به وبلاگم سنتان را درج کنید .

من مشتاقم بدانم کدام واقعی است

این عکس کیست؟

ممنون /موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد