اندر حکایت CHAT

اول این پست با نام خدا
با سلامی خدمت اهل صفا
"نسل بعد از نسل بعد از من، سلام"               
نسل GAME و ACTION وPC سلام
نسل  PM های پشت SCREEN 
نسل ID  های رنگین ، ریز ریز
بشنو از من چون حکایت میکنم
درد دوران را روایت میکنم
زخم را با طنز قاطی میکنم
ادعای گنده لاتی میکنم
خوشتر آن باشد که سردلبران
گفته آید توی وبلاگ ام عیان
کرده ام با این زبان حلقوی
پای خود را توی کفش مولوی
احمدی هستم ولیکن بی نژاد
مادر از اول مرا احمد زاد!

در ایامی چند پیشتر ٫ گذر داشتم به MESSENGER و نظر به ROOM و CHAT
شبی به یاد دارم که ID لُعبت نام از در MESSENGER درآمد و PM  همی در داد ؛ چنان بی خود از جای برجستم که ICON ام  به  MESSENGER  کُشته (INVISIBLE )شد.
سری طیف من یجلو بطلعته الدجی
شگفت آمد از بختم که این دولت از کجا؟
PM در داد و عتاب آغاز کرد که مرا در حال که بدیدی، چرا ICON بکُشتی به چه معنی؟ گفتم: به دو معنی : یکی آن که گمان بردم که Britney Spears برآمد، و دیگر آن که این بیتم به خاطر بگذشت:
چون گرانی به پیش شمع آید
خیزش ICON میان ROOM بکُش


ور شکر خنده ای است شیرین لب
MOBIL اش بگیر و CONNECT بکُش
لختی بدین منوال بگذشت تا شبی بر حسب عادت دیرین که رَدِ یاران بزَدی تا صدق گفتار عیان گشتی :
به یک PM که CHAT کرد یار با اغیار
بسی نماند که BOOTER ام ID  او بکُشد

بخنده گفت که من شمع ROOM ام، ای احمد
مرا از  آن چه؟ که احمد ICON بکُشد؟

 شما قضاوت کنید تا آدم بیکار نباشه تا نزدیک صبح میشینه پای کامپیوتر چت کنه ؟

دانلود موزیک

این چند وقت به دو دلیل آپدیت نکردم

۱ - بکلی هنگ بودم و آپدیت کردنم نمیومد

۲ - چند روزی هم مسافرت بودم

با عرض پوزش از دوستان انشاالله این کوچولوچی رو به بزرگی خودتون میبخشید

نظرات 6 + ارسال نظر



سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...


مثل همیشه عالی خوشحالم که آپ کردی

موفق باشی

ممنون که سر زدی واقعا از وبلاگت لذت می برم موفق باشی گل همیشه بهار

من وب شما گزاشتم شما چی
وب خوبی داری

من لینکت کردم شما نه

منتظر حضور شما


_______xxxxxx____________xxxxxx
______xxxxxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxx پرسپولیسxxxxxxxxx
_______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____________xxxxxxxxxxxxxxxxx
_______________xxxxxxxxxxxx
_________________xxxxxxxxx
__________________xxxxx
___________________xxxx
___________________xxx
__________________xx
_________________x
_______________x

ممنون. واسه تبادل خبرم کن

منم لینکت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد